A marketing költségek másik fele, avagy az adatvezérelt online marketing kommunikáció hatékonysága a fogyasztói életút szakaszaiban.
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Dominik Dávid |
---|---|
További közreműködők: |
Jäckel Dr. Katalin
Miskolczi Tibor András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adatok e-kereskedelem hirdetések közösségi média online kommunikációelmélet online marketing programmatic |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35575 |
Hasonló tételek
Az adatvezérelt marketing
: Méhes Pál Tamás
: Méhes Pál Tamás
Adatvezérelt Perszonalizált Kommunikáció a Bankszektorban
: Szakács Ádám
: Szakács Ádám
Az érem másik oldala
: Köhler Ágnes
Megjelent: (2012)
: Köhler Ágnes
Megjelent: (2012)
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna
: Takács Anna
A fogyasztói magatartás vizsgálata a szállodai vendégciklus különböző szakaszaiban
: Fülöp Krisztina
: Fülöp Krisztina
Adatvezérelt marketingeszközök alkalmazása márkakampányokban
: Janó Róbert
: Janó Róbert
Automatizált és adatvezérelt marketing és annak hatása a marketing szakmára és a fogyasztókra
: Bóna Ádám
: Bóna Ádám
A Hétforrás Zrt. életút elemzése
: Kiss Réka
: Kiss Réka
Színház a másik oldalról, szakmai beszámoló a gyakorlati félévről
: Németh Jennifer
: Németh Jennifer
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
Megújuló kontra fosszilis, avagy mit rejtenek az externális költségek
: Bányai Dominik
: Bányai Dominik
Az Inter-Tefu Kft életút elemzése
: Fuisz-Nagy Edina
: Fuisz-Nagy Edina
Vállalati életút elemzése konkrét vállalatok esetében
: Pintér Ádám
: Pintér Ádám
Új termék életút Stratégiai és Direkt beszerzési menedzsment a Jaguar Land Rover-nél
: Ádám Gergely
: Ádám Gergely
A H&M online értékesítésének adatvezérelt fejlesztése
: Kozák Luca
: Kozák Luca
Adatvezérelt döntéstámogatási módszerek használata kis- és középvállalkozásokban
: Mida Vivien
: Mida Vivien
Közösségek Átalakulása, Identitás És Életút A Magyarországi Görög Közösség Multikulturális Környezetben
: Cukalasz Andreasz
: Cukalasz Andreasz
A vállalati életút elemzése a Humán Centrum Kft. esetében
: Peszlen Tibor
: Peszlen Tibor
Mi a jövő? Az adatvezérelt döntéshozatal és az analitikus CRM rendszer
: Székely Gábor
: Székely Gábor
Informatikai költségek optimalizálása
: Lascsik András
: Lascsik András
Hellmann Worldwide CEP Kft. Életút elemzése különös tekintettel a logisztikai folyamatokra
: Pandula László
: Pandula László
Út a fejlődés felé, avagy a digitalizációs technológiák térhódítása
: Budavári Balázs Attila
: Budavári Balázs Attila
Törekvések a körforgásos gazdálkodás felé
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
A teljesség felé
: Havasi Ibolya Nóra
: Havasi Ibolya Nóra
A közösségi média marketing hatékonysága a Tropicarium példáján keresztül
: Bendesch Maja Virág
: Bendesch Maja Virág
A COVID-19 hatása a kiskereskedelemre és a vásárlói szokásokra a járvány különböző szakaszaiban egy hipermarketlánc példáján keresztül
: Váradi Tímea
: Váradi Tímea
A franchise hatékonysága és marketing eszközei a Zing Burgeren keresztül
: Bognár Fanni
: Bognár Fanni
Az utazási irodák online marketing tevékenységének vizsgálata, nyitási lehetőségek a Z generáció felé
: Riba Zsuzsanna
: Riba Zsuzsanna
A fogyasztók felé irányuló digitális marketing fejlődése az utóbbi 5 évben a gyógyszeriparban
: Bátorfi Boglárka
: Bátorfi Boglárka
Út a biztos jövő felé, avagy a fiatalok öngondoskodási attitűdje hazánkban
: Péter Dániel
: Péter Dániel
A klímaváltozás hatása a globális értékláncokra, avagy úton a karbonsemlegesség felé
: Fukász Emese
: Fukász Emese
Harmadik feles végrehajtási eljárások
: Sulcz Barbara
: Sulcz Barbara
A jövő felé Barion a mindennapokban /
: Székely Orsolya
: Székely Orsolya
A szervezeti kommunikáció technológiai hatékonysága egy vizsgált szervezeten belül
: Petrik Bernadett
: Petrik Bernadett
Marketing kommunikáció a mindennapokban
: Kusper Zsolt
: Kusper Zsolt
Merre tovább? – avagy a BKK Zrt. munkavállalóinak fejlődési hatékonysága
: Kovács Krisztina
: Kovács Krisztina
Hasonló tételek
-
Az adatvezérelt marketing
: Méhes Pál Tamás -
Adatvezérelt Perszonalizált Kommunikáció a Bankszektorban
: Szakács Ádám -
Az érem másik oldala
: Köhler Ágnes
Megjelent: (2012) -
Visszaút a másik oldalró, avagy egyedül nem megy
: Takács Anna -
A fogyasztói magatartás vizsgálata a szállodai vendégciklus különböző szakaszaiban
: Fülöp Krisztina