A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Renáta Rita
További közreműködők: Harsányi Dr. Dávid
Máté Dr. Zoltán
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:értékesítésösztönzés
hűségakció
marketing
promóció
spar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35663
Leíró adatok
Kivonat:A vállalat példáján keresztül szeretném kideríteni, hogy miért alkalmazzák a hűségakciókat a vásárlók hűségének jutalmazásaként. A SPAR 2004 óta szervez hűségpromóciókat töretlenül, hiszen azóta is minden évben négyet bonyolít le. A vállalat oldaláról többek között vizsgálom a 2020-ban szervezett hűségakcióinak hatékonyságát és elért eredményeit. Ezenkívül kísérletet teszek a 2020-ban szervezett négy hűségakció összehasonlításával bizonyos trendek, tények beazonosítására, amelyek szerepet játszhatnak a fogyasztók részvételére a fennálló promóciókban. A vásárlók hűségakciók megítélésének vizsgálására online kérdőíves kutatást végeztem, melynek keretén belül analizáltam, hogy a fogyasztók vásárlási döntéseire hatással van-e a fennálló értékesítésösztönző eszköz. Emellett célkitűzéseim közé sorolható azoknak a fontos, meghatározó tényezőknek a kiemelése, amelyek a leginkább befolyással vannak arra, hogy a vásárló részt vesz-e az adott hűségpromócióban, vagy sem. A kutatásom során célom feltérképezni a SPAR pozícióját a hűségakciók piacán a versenytársai között a fogyasztók szemében, valamint azt kideríteni, hogy milyen hatással volt a Covid-19 vírus a válaszadók bevásárlási szokásaira és pontgyűjtési hajlandóságukra.