Az éttermi vendéglátás marketing stratégiájának elemzése és fejlesztési lehetőségei a fogyasztói szokások alapján.
Elmentve itt :
Szerző: | Zéman Maximilián Győző |
---|---|
További közreműködők: |
Balogh Anna
Miskolczi Tibor András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | elemzés étterem fejlesztés fogyasztói szokások internetmarketing marketing marketingstratégia vendéglátás vendéglátóipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35717 |
Hasonló tételek
Influencer marketing lehetőségei az éttermi vendéglátásban
: Paul Bence
: Paul Bence
A fenntartható vendéglátás fejlesztési lehetőségei a Mystery Hotelben
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Fenntarthatósági megoldások elemzése az éttermi vendéglátásban
: Bakos Bernadett
: Bakos Bernadett
Az éttermi viselkedési kultúra
: Vilhelm Dóra
: Vilhelm Dóra
Instakompatibilitás az éttermi gyakorlatban
: Szabó Alexandra Viktória
: Szabó Alexandra Viktória
Környezetbarát fejlesztési trendek és fogyasztói szokások elemzése a vendéglátásban
: Kungl Mihály Ádám
: Kungl Mihály Ádám
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki
: Skalidis Vasiliki
Készlet nyilvántartás éttermi vendéglátásban
: Harkány Norbert
: Harkány Norbert
Vendéglátás marketing
: Rostás Dániel
: Rostás Dániel
Vendéglátás marketing
: Palcsák Barbara
: Palcsák Barbara
Vendéglátás marketing
: Priáll Edina
: Priáll Edina
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta
: Weigl Henrietta
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
A Hotel Tagore marketing szempontok alapján történő elemzése a fogyasztói szokások tükrében
: Wittner Vivien
: Wittner Vivien
Just in time szemlélet az éttermi folyamatok szervezésében
: Tóth Barnabás Zsombor
: Tóth Barnabás Zsombor
Napjaink fogyasztási szokásainak hatása az éttermi kínálatra
: Pretz Alexandra
: Pretz Alexandra
Sztárok és hírességek hatása az éttermi marketingben
: Lehőcz Milán József
: Lehőcz Milán József
Hotel Mercure Buda éttermi értékesítési folyamatai
: Tihanyi Norbert
: Tihanyi Norbert
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A „Z” generáció fogyasztói magatartásának elemzése utazási szokások alapján
: Brieska Flóra
: Brieska Flóra
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
A turizmus és vendéglátás helyzete, fejlesztési lehetőségei Zalaegerszeg és vonzáskörzetében a munkaerőpiaci igények tükrében
: Völler Gábor
: Völler Gábor
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása
: Alapy Réka
: Alapy Réka
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
Az éttermi arculat és az elvárt szolgáltatásminőség összefüggéseinek vizsgálata
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
A Magyar Fejlesztési Bank EU csatlakozási stratégiájának változása
: Nagy Zsolt László
: Nagy Zsolt László
Pagát Gold Zrt. marketing tevékenysége és marketing stratégiájának elemzése
: Bácsi Bence
: Bácsi Bence
Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Molnár Gréta
: Molnár Gréta
A szállodai éttermi személyzet ismeretei az ételérzékenység és ételallergia vonatkozásában – a vendégek véleménye alapján
: Pálmai Laura Szilvia
: Pálmai Laura Szilvia
Az éttermi élmény vizsgálata Budapest és Lisszabon esetének összehasonlításával
: Kalmár Kata
: Kalmár Kata
A generációváltás kihívásai egy családi éttermi vállalkozás esetében
: Szilágyi Dániel
: Szilágyi Dániel
Éttermi konyha folyamatfejlesztési projektje 6s lean módszer bevezetésével
: Csaszlovszkyné Kolosi Orsolya
: Csaszlovszkyné Kolosi Orsolya
A vendéglátás marketing tantárgy oktatásának módszerei a marketing-mix meghatározása tananyagrész alapján
: Stroh-Vermes Beáta
: Stroh-Vermes Beáta
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
Az Unicum, mint brand versenytársi helyzete a fogyasztói szokások alapján
: Szakács Brigitta
: Szakács Brigitta
Zala megye tradicionális ételei, megjelenésük az adott régió éttermi kínálatában
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Éttermi szolgáltatások minőségének vizsgálata az Old Negresco étterem példáján keresztül
: Buhai Annamária
: Buhai Annamária
Éttermi melegtészták, hideg édességek, sajtok és gyümölcsök az Aquincum Hotelben
: Sebők Csilla
: Sebők Csilla
Az élőzene helyzetének és hatásának vizsgálata a fővárosi éttermi vendéglátásban
: Körmendy Mátyás Péter
: Körmendy Mátyás Péter
Hasonló tételek
-
Influencer marketing lehetőségei az éttermi vendéglátásban
: Paul Bence -
A fenntartható vendéglátás fejlesztési lehetőségei a Mystery Hotelben
: Szabó Levente -
Fenntarthatósági megoldások elemzése az éttermi vendéglátásban
: Bakos Bernadett -
Az éttermi viselkedési kultúra
: Vilhelm Dóra -
Instakompatibilitás az éttermi gyakorlatban
: Szabó Alexandra Viktória