Waberer's International Nyrt Belső Marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ádám Patrik István
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:belső kommunikáció
employer branding
nemzetközi árufuvarozás
public relations
vállalati kultúra
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35728
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatom témáját a Waberer’s Public Relations eszközei ihlették, azon belül a belső PR és az Employer Branding. Korunk egyik legdinamikusabban fejlődő tudományának számító munkáltatói márkázás a vállalkozások sikerességének és fenntarthatóságának egyik záloga. A jó munkáltatói márka egy olyan képet testesít meg a munkavállalók fejében „ahol jó lenne dolgozni”. A munkavállalói szempontból elengedhetetlen, a főként az ő márkaképüket befolyásoló tényezők a munkakörnyezet, a vezetés alkalmassága, a kooperáció, a juttatások, vállalati értékek.