A BADACSONYI BORVIDÉK BEMUTATÁSA, ÉS AZ ALMA MATER TANÉTTEREMBEN FORGALMAZOTT BORAIK JELLEMZÉSE
Elmentve itt :
Szerző: | Eke Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Seregi Dr. Andrásné |
Kulcsszavak: | Alma Mater Tanétterem Borkínálat Borkóstolás Badacsonyi borvidék |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3574 |
Hasonló tételek
Az Alma Mater tanétterem által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás
: Hertelendy Mátyás
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál
: Turcsán Pál
Boszorkánykonyha mozgóbüfé és az abban forgalmazott élelmiszerek bemutatása
: Vasvári Adél
: Vasvári Adél
A Badacsonyi borvidék pincészeteinek marketingmix elemzése a Gilvesy Pincészeten keresztül szemléltetve
: Bokor Bence
: Bokor Bence
Badacsonyi borturizmus
: Andics Dóra Zsófia
: Andics Dóra Zsófia
Badacsonyi bormarketing
: Svedics Daniella
: Svedics Daniella
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
A Badacsonyi borvidék borászati, turisztikai és gasztronómiai kínálatának vizsgálata a régió sajátosságainak előtérbe helyezésével
: Lászka Patrik
: Lászka Patrik
A balatonboglári borvidék feltérképezése, borainak jellemzése és a vendéglátásban való felhasználása
: Zódor Zoltán
: Zódor Zoltán
A Heineken által forgalmazott radlerek újrapozícionálása és piaci helyzete
: Halaska Betty
: Halaska Betty
Családi vállalkozások generációváltás hatásának bemutatása a badacsonyi régióban
: Szita Nóra
: Szita Nóra
Lakossági értékpapír megtakarítások az OTP Banknál, különös tekintettel a forgalmazott befektetési alapokra
: Gőz Éva
: Gőz Éva
A badacsonyi borturizmus múltja, jelene és jövője
: Biró Márk
: Biró Márk
Az Oxygen Wellness bemutatása és egészségturisztikai jellemzése
: Batta Bianka
: Batta Bianka
Az ázsiai beutazó turizmus bemutatása és jellemzése
: Bencze Ágnes Márta
: Bencze Ágnes Márta
Az Agro Business Center kft. tudás-és technológiai transzfer lehetőségei Kína alma-és cseresznyetermesztésében
: Nyéki Gabriella
: Nyéki Gabriella
Az Egri borvidék marketingstratégiáinak bemutatása
: Kiss Dorina
: Kiss Dorina
Viselkedéstechnikai elemek összehasonlító jellemzése Japán, India, Magyarország
: Bolovan Krisztina
: Bolovan Krisztina
A Neszmélyi borvidék borainak bemutatása és szerepe a gasztronómiában, a borvidék népszerűsítési lehetőségei
: Maros Matild
: Maros Matild
A munkaerőhiány jellemzése itthon és külföldön
: Zerényi Károly
Megjelent: (2019)
: Zerényi Károly
Megjelent: (2019)
A kistermelői borászatok szerepe, különös tekintettel a Badacsonyi és Balaton felvidéki borvidéken
: Simon Dóra
: Simon Dóra
Horizon 2020 - ERC PÁLYÁZATI TÍPUS JELLEMZÉSE
: Jakab Nikolett
: Jakab Nikolett
A Neszmélyi borvidék és a Bősze Pincészet bemutatása
: Palotás Klaudia
: Palotás Klaudia
A Villányi borvidék bemutatása és megjelenése a vendéglátásban
: Polányi Amanda Patrícia
: Polányi Amanda Patrícia
Az Etyek-Budai borvidék; a Haraszthy Pincészet marketingtevékenységének bemutatása
: Laska Edit
: Laska Edit
A Pannonhalmi borvidék tradíció és innováció
: Klimas Marcel
: Klimas Marcel
A Tokaji Borvidék Kihívások és fejlesztések
: Kovács Fanni Bianka
: Kovács Fanni Bianka
Kis borvidék, nagy kihívások - A marketing szerepe a somlói borvidék jövőjében
: Barta Janka
: Barta Janka
A Tolnai borvidék turizmusa
: Tillmann Ditta
: Tillmann Ditta
A Móri Borvidék marketingkommunikációja
: Légrádiné Molnár Mariann
: Légrádiné Molnár Mariann
A Villányi borvidék borturizmusa
: Győrfi Alexandra
: Győrfi Alexandra
A Villányi borvidék marketingtevékenysége
: Szabó Evelin
: Szabó Evelin
A Csongrádi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Zsótér Barbara
: Zsótér Barbara
A Szekszárdi borvidék bemutatása a Bodri Pincészeten keresztül
: Ábel András
: Ábel András
Az építőipari piac jellemzése, a KÉSZ Csoport piaci lehetőségei
: Patkós Gergely
: Patkós Gergely
Az Egri borvidék kultúrája és fejlesztése
: Mede Fruzsina Anna
: Mede Fruzsina Anna
A Móri borvidék bemutatása és szerepe a magyar gasztronómiában
: Farkas Attila Tamás
: Farkas Attila Tamás
Etyek-Budai borvidék borainak bemutatása és felhasználása a vendéglátásban
: Klicsu Viktória
: Klicsu Viktória
Hasonló tételek
-
Az Alma Mater tanétterem által ellátott F&B feladatok bemutatása, elemzése
: Dudás Kata -
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett -
A Badacsonyi borvidék bemutatása, szerepe a regionális vendéglátásban
: Hertelendy Mátyás -
A Badacsonyi borvidék marketingtevékenységének bemutatása a Bakos Pincészeten keresztül
: Turcsán Pál -
Boszorkánykonyha mozgóbüfé és az abban forgalmazott élelmiszerek bemutatása
: Vasvári Adél