Termékélmény vizsgálata a kozmetikai termékek piacán és az erre épülő marketingstratégiák ismertetése a Thalgo márka esetében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Arany Nóra
További közreműködők: Gyulai Zsófia
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
kozmetikai cikkek
marketingstratégiák
termékélmény
Thalgo Hungary
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35760
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy egy kozmetikai arcápolási termék megvásárlása, használata milyen pszichológiai hatással van a fogyasztókra, mik befolyásolhatják ezeket az érzelmeket és a fogyasztók termékélményei miben nyilvánulnak meg. Továbbá ismertetem azokat a fogyasztói magatartástrendeket, melyek a ma fogyasztójának szépségápolási termékekre vonatkozó vásárlási és használati szokásaira jellemzőek. A kutatások eredményei alapján, a dolgozat harmadik részében egy teljes körű, termékélményt középpontba helyező marketingstratégiát állítottam össze a Thalgo Hungary, professzionális francia natúrkozmetikumokat értékesítő cég B2C piacra történő lépésére vonatkozóan.