Direct-to-fan marketing stratégia és a pandémia hatása az előadók és rajongóik kapcsolatára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boda Renáta
További közreműködők: Eszes Dr. István
Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direct to fan
online marketing
pandémia hatása
rajongás
zenei előadó
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/35791
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat témája a direct-to-fan marketing stratégia, melyet a független zenei előadók alkalmaznak és ennek alakulása a 2019-es pandémia hatására. Ennek a marketing stratégiának szerves részét képezik a társasági oldalak, az előadó saját weboldala, és egyéb kommunikációra használható applikációk, közösségi terek. A dolgozat célja feltárni a direct-to-fan marketing működésének sikerét, azt, hogy hogyan alkalmazzák a zenei előadók az online tereket a rajongóikkal való kommunikációhoz. Továbbá megérteni a rajongók világát és ezek alapján megvizsgálni az előadók és rajóngóik kapcsolatát és a pandémia hatását erre a kapcsolatra.