A digitális marketing bemutatása és gyakorlati ábrázolása a telekommunikációs cégeken keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Árva Tamara |
---|---|
További közreműködők: | Miskolczi Tibor András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitális marketing internet marketing online marketing telekommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35810 |
Hasonló tételek
Agresszív adótervezés az offshore cégeken keresztül
: Rogozsán Réka
: Rogozsán Réka
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma
: Szakácsi Dalma
Az apaszerep ábrázolása a tévéreklámokban
: Halász Tamás János
: Halász Tamás János
Elektronikus kereskedelemmel foglalkozó cégeken keresztüli értékesítés a vállalkozások szempontjából
: Pelikán Petra
: Pelikán Petra
Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban
: Salga Brigitta
: Salga Brigitta
A nemi szerepek ábrázolása a XXI. századi médiában
: Csillag Fanni
: Csillag Fanni
A T-Systems Magyarország Zrt. közösségi média csatornáinak ábrázolása
: Balogh Flóra
: Balogh Flóra
Marketingkommunikációs eszközök jelentősége a telekommunikációs piacon a Telekom gyakorlati példáján keresztül.
: Surányi Attila
: Surányi Attila
A légi fuvarozás sajátosságainak ábrázolása esettanulmányok segítségével Magyarországon és a nagyvilágban
: Dienes Tímea
: Dienes Tímea
A női nem ábrázolása a reklámokban és annak hatása a nők vásárlói attitűdjére
: Barta Pálma Katalin
: Barta Pálma Katalin
A telekommunikáció érzelmi hatásai
: Horváth Anna Laura
: Horváth Anna Laura
A jelöltélmény vizsgálata egy telekommunikációs vállalat dolgozóin keresztül
: Szvitek Csilla
: Szvitek Csilla
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina
: Orosz Dorina
Banki és telekommunikációs adattárház modellezés
: Petró Ádám
: Petró Ádám
A digitális hagyaték kezelésének szándéka és gyakorlati lehetőségei a közösségi médiafelületeken keresztül
: Zagyva Benedek
: Zagyva Benedek
A telekommunikációs vállalatok felelősségvállalása Magyarországon
: Kelemen Henrietta
: Kelemen Henrietta
Marketingkampányok a telekommunikációs vállalatok versenyében
: Bálint Patrik
: Bálint Patrik
Ügyfélmenedzsment a hazai telekommunikációs piacon
: Lőrincz Dóra
: Lőrincz Dóra
Trendek a telekommunikációs piacon mobilinternet és okostelefonok elterjedése
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
: Liki Norbert József
Megjelent: (2013)
Archiválás egy telekommunikációs vállalat életében
: Telek Szabolcs
: Telek Szabolcs
Az Így Élj Jobban Zrt. helyzete a telekommunikációs piacon marketing szempontból
: Hovanecz Hanna
: Hovanecz Hanna
Ügyfélszintű megtérülés számítás a telekommunikációs iparágban
: Matiscsák László
: Matiscsák László
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
Szakmai gyakorlat beszámoló
: Árva Tamara
: Árva Tamara
Telekommunikációs eszközök használatának módszertana az oktatásban
: Nagy Roland
: Nagy Roland
Két telekommunikációs nagyvállalat CRM rendszerének összehasonlítása
: Nagy Norbert Marcel
: Nagy Norbert Marcel
Mobil telekommunikációs vállalatok hálózatmodernizációs stratégiáinak elemzése
: Liki Norbert József
: Liki Norbert József
Lustaság, lojalitás, hűség? - Vevőmegtartás a telekommunikációs szektorban
: Mécs-Berta Nóra
: Mécs-Berta Nóra
A könyvvizsgálat digitális támogatása
: Nagy Tamara
: Nagy Tamara
Mi alapján választanak az emberek maguknak telekommunikációs szolgáltatót, avagy miért ekkora Magyar Telekom előnye a telekommunikációs piacon
: Katona Patrik
: Katona Patrik
A színházi szolgáltatásmarketing jellemzőinek bemutatása gyakorlati példán keresztül
: Kovács Annamária
: Kovács Annamária
Egy telekommunikációs vállalat adózási kihívásai nemzetközi viszonylatban
: Blaskó Benjámin
: Blaskó Benjámin
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
: Vojter Noémi
Megjelent: (2023)
Online marketing és gyakorlati alkalmazásuk
: Magai Tímea
: Magai Tímea
A telekommunikációs szektor fejlődése, hatása a gazdaságra, logisztikára
: Horváth Patrik
: Horváth Patrik
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
Magyarországon jelenlévő telekommunikációs vállalatok marketingstratégiája, a Vodafone szemszögéből
: Varga Péter
: Varga Péter
Telekommunikációs M&A trendek vizsgálata konkrét vállalatértékelés bemutatásával
: Berki Adrienn
: Berki Adrienn
A hazai telekommunikációs szektor három óriásának összehasonlító elemzése
: Vasicsek János
: Vasicsek János
A telekommunikáció és informatika szerepe a 2020-as gazdasági transzformációban
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Hasonló tételek
-
Agresszív adótervezés az offshore cégeken keresztül
: Rogozsán Réka -
Nők ábrázolása a televíziós reklámokban
: Szakácsi Dalma -
Az apaszerep ábrázolása a tévéreklámokban
: Halász Tamás János -
Elektronikus kereskedelemmel foglalkozó cégeken keresztüli értékesítés a vállalkozások szempontjából
: Pelikán Petra -
Reklámpszcihológia. A nők ábrázolása és szerepe a reklámvilágban
: Salga Brigitta