A képregények szélesebb körben való elterjesztése Magyarországon
Elmentve itt :
Szerző: | Dorogi Balázs |
---|---|
További közreműködők: |
Holló-Vaskó Péter
Kovács Dr. Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | képregény marketing népszerűsítés olvasás Szuperhős |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/35838 |
Hasonló tételek
Innováció otthonainkban – Hogyan változtatták meg életünket az egyre szélesebb körben elérhető okoseszközök?
: Farkas Lilla
: Farkas Lilla
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Egy cider márka bevezetése és gyors elterjesztése a tipping point elmélet alapján
: Király Kolos
Megjelent: (2012)
: Király Kolos
Megjelent: (2012)
A cukormentes cukrászati termékek helye a cukorbetegek diétájában, és szélesebb körű elterjesztésük lehetősége
: Felfalusi-Ilyés Kinga
: Felfalusi-Ilyés Kinga
A megújuló energiaforrások felhasználása Magyarországon, különös tekintettel a geotermikus hőtermelésre
: Dorogi Éva
: Dorogi Éva
Közösségi bankolás, fenntarthatósági tevékenységekbe való banki ügyfélbevonás Magyarországon
: Elmont Erzsébet
: Elmont Erzsébet
Az elektronikus kereskedelem és a hosszú farok piacainak fejlődése Magyarországon
: Dorogi László Gábor
: Dorogi László Gábor
Nők a munkaerőpiacon, A kisgyermekes anyukák munkaerőpiacra való visszatérésének esélyei Magyarországon
: Ádám Rebeka
: Ádám Rebeka
Miért nem helyettesítheti az on-line kommunikáció a valós találkozásokat?
: Zmák Balázs
: Zmák Balázs
Valós Szépség Nők a szépségipari reklámokban
: Divós Lili
: Divós Lili
Revenue management a turizmusban, luxushotelek konferenciatermeinek dinamikus árazása
: Dorogi Balázs Gábor
: Dorogi Balázs Gábor
Részvényárfolyamok a Budapesti Értéktőzsdén, Tőzsdei kockázatvállalás virtuális és valós tőkével
: Kriston Balázs
: Kriston Balázs
Az on-line kommunikáció miért nem helyettesítheti a valós találkozásokat? Az on-line közösségek
: Cseszneki Balázs
: Cseszneki Balázs
Kiállításokon való megjelenési célok
: Barancsi Janka
: Barancsi Janka
Válság és valós értékelés
: Ihász Gábor
: Ihász Gábor
A vélt vagy valós szocio-ökonómiai státusszal kapcsolatos attitűd hatása a fogyasztási szokásokra Magyarországon
: Varga Márton Zsolt
: Varga Márton Zsolt
A termelőeszközök fejlődésének hatása a jövedelemelosztásra
: Dorogi Norbert
Megjelent: (2014)
: Dorogi Norbert
Megjelent: (2014)
Vendéglátó vállalkozások vizsgálata a változásokhoz való alkalmazkodásuk és a válságból való felépülésük tekintetében
: Juhászné Garics Erika
: Juhászné Garics Erika
Kihívások A Világhálón Való Kereskedelemben
: Kerti Kristóf
: Kerti Kristóf
A piacra való betörés ára
: Horváth Andrea
: Horváth Andrea
Fenntarthatóságra való törekvések a vendéglátásban
: Lányi Lili
: Lányi Lili
A végelszámolás számviteli és adózási feladatainak bemutatása egy valós eset példáján keresztül
: Liktor Balázs
: Liktor Balázs
A Media Markt Saturn Holding Kft. magyarországi marketingtevékenységei
: Dorogi Andrea
: Dorogi Andrea
A helyi adók szerepe egy község önkormányzatának működésében
: Dorogi Henrietta
: Dorogi Henrietta
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
Az egyéni vállalkozók adózási alternatívái, különös tekintettel a 2022. szeptemberében életbelépett változásokra
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
A selejt anyagok mennyiségének csökkentésére való törekvés a Robert Bosch Elektronika Kft. területén
: Balázs Gergely
: Balázs Gergely
Valós idejű médiavásárlás - Programmatic audio
: Pavlekovics Gergely
: Pavlekovics Gergely
Forintról devizás könyvvezetésre való áttérés
: Béres Ildikó
: Béres Ildikó
Munkavállalók szakmai továbbképzésekhez való viszonya
: Szekeres Dalma
: Szekeres Dalma
Norvégia és az Európai Unió kapcsolata
: Dorogi Enikő
: Dorogi Enikő
A vámraktárak jellemzői, jövőbeli helyzete, pénzügyi gazdasági feltételei, sajátosságai Magyarországon az Európai Unióhoz való csatlakozás után
: Pályi Katalin
: Pályi Katalin
Egyházi Iskolákba Való Beiratkozás Szülők és Gyermekek Motivációi
: Eőri Panna
: Eőri Panna
A viszonteladókkal való kapcsolattartás és szerződéskötés
: Csiszár Benjámin
: Csiszár Benjámin
Kárbiztosítások a külkereskedelemben - valós esetek elemzése
: Kis Klaudia Bianka
: Kis Klaudia Bianka
A körforgásos gazdaságra való áttérés jelentősége
: Fülöp Csenge
: Fülöp Csenge
Hasonló tételek
-
Innováció otthonainkban – Hogyan változtatták meg életünket az egyre szélesebb körben elérhető okoseszközök?
: Farkas Lilla -
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke -
Egy cider márka bevezetése és gyors elterjesztése a tipping point elmélet alapján
: Király Kolos
Megjelent: (2012) -
A cukormentes cukrászati termékek helye a cukorbetegek diétájában, és szélesebb körű elterjesztésük lehetősége
: Felfalusi-Ilyés Kinga -
A megújuló energiaforrások felhasználása Magyarországon, különös tekintettel a geotermikus hőtermelésre
: Dorogi Éva