Budapesti luxusszállodák egymáshoz viszonyított komplex elemzése - Rivaldafényben az Anantara New York Palota
Elmentve itt :
Szerző: | Benczúr Dzsesszika |
---|---|
További közreműködők: | Oláh Péter Károly |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Front Office mátrix SWOT-elemzés szálláshely-szolgáltatás szállodaipar versenytársak elemzése |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36410 |
Hasonló tételek
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien
: Valentin Vivien
Az Arizona állambeli Enchantment Resort és a budapesti New York Palace luxusszállodák összehasonlító elemzése
: Pásztai Edina
: Pásztai Edina
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos
: Gyulay Ákos
A New York Palota által ellátott F&B feladatok bemutatása
: Szatmári Brigitta
: Szatmári Brigitta
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra
: Olaszka Dóra
A rendezvény trendek megjelenésének vizsgálata az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Gergi Anita
: Gergi Anita
Munkaerőpiaci trendek hatásai Budapest régió szemén keresztül, a New York Palota bemutatásával
: Pozderka Bálint Timót
: Pozderka Bálint Timót
A COVID-19 hatása a szállodaiparra, esettanulmány az Anantara New York Palace-ról
: Sárácz Dominika Rita
: Sárácz Dominika Rita
Budapesti luxusszállodák marketingtevékenységének összehasonlítása
: Krajnyik Cintia Dóra
: Krajnyik Cintia Dóra
Stratégiai döntéshozatal és jövedelmezőség vizsgálata a New York Palota 5 éves működése tükrében (2010-2014)
: Tomasics Nóra
: Tomasics Nóra
A Covid-19 járvány hatása a szállodai értékesítő tevékenységre az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Csavajda Gergely
: Csavajda Gergely
Borok a New York Palotában
: Füle Petra
: Füle Petra
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
A budapesti ötcsillagos luxusszállodák értékesítési szolgáltatásainak marketingeszközeinek sajátosságai
: Melcher Bálint
: Melcher Bálint
Arculatváltoztatás a New York Palace Kft. életében
: Kiss Hajnalka
: Kiss Hajnalka
A New York kávéház régen és most
: Szabó Orsolya Daniella
: Szabó Orsolya Daniella
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
A Maybelline New York márka piacrész növelésének stratégiája Magyarországon
: Kantár Bence
: Kantár Bence
Vendégelégedettség mérése és minőségfejlesztés a New York Residence-ben
: Pintér Vivien
: Pintér Vivien
A budapesti luxusszállodák közösségi média jelenléte és annak hatása a vendégek szállodafoglalási döntéshozatalára
: Schmidt Nicole
: Schmidt Nicole
A Duna Palota Nonprofit Kft.
: Kun Zsófia
: Kun Zsófia
A New York-i Gyermekjogi Egyezmény és érvényesülése az Európai Unió egyes tagállamaiban
: Csókás Erna
: Csókás Erna
Műemlékvédelmi előírások érvényesítése a budapesti szállodafejlesztések során a Gresham Palota példáján keresztül
: Gubis Eszter
: Gubis Eszter
Vendégélmények megteremtése a SPA és Front Office területén a New York Palace Hotelben
: Hoang Cat Gigi Meghi
: Hoang Cat Gigi Meghi
Arculatváltás – egy luxushotel piaci pozíciójának újragondolása
: Benczúr Dzsesszika
: Benczúr Dzsesszika
A kis- és középvállalkozások és a közösségi média egymáshoz való viszonya
: Fehér Kornélia
Megjelent: (2013)
: Fehér Kornélia
Megjelent: (2013)
Stefánia Palota, mint a kulturális szórakozás színtere
: Bartók Judit
: Bartók Judit
Egy nagy múltú és egy új, azaz a New York és a Frei kávéházak összehasonlítása
: Herpai Hanna
: Herpai Hanna
A Four Seasons Hotel Gresham Palota versenyképességének elemzése a rendezvénypiacon
: Mihály Patrícia
: Mihály Patrícia
Trendek a szállodai felsőkategóriában és a történelmi épületekben lévő luxusszállodák versenyképessége
: Kiss Virág Veronika
: Kiss Virág Veronika
Az önvezető autózással foglalkozó vállalatok részvényeinek értékelése, összehasonlítása egymáshoz és az S&P 500 indexhez viszonyítva
: Borus Attila
: Borus Attila
A Csordultig Magyar / Extremely Hungary New York-i és Washingtoni Magyar Kulturális Évad elemző és összehasonlító bemutatása
: Vaczkó Erika Ágnes
Megjelent: (2012)
: Vaczkó Erika Ágnes
Megjelent: (2012)
A társasház költséggazdálkodási rendszerének kialakítása és elemzése a Palota Holding Zrt. gyakorlatában
: Borsodi András
: Borsodi András
Egy kis szálloda gazdálkodásának tényezői, a Hotel Palota példáján keresztül
: Kozma Nikolett
: Kozma Nikolett
Az értékesítési osztály kommunikációs megoldásai, nehézségei az Anantara Hotel példáján keresztül
: Bata Viola
: Bata Viola
Spa részleg kínálatának kialakítása a budapesti ötcsillagos szállodák esetében
: Mód Dzsesszika
: Mód Dzsesszika
A hagyományokon nyugvó Duna Palota rendezvényhelyszín újranyitási koncepciója és pozicionálása a rendezvénypiacon
: Tollas Tímea
: Tollas Tímea
A nemzeti kultúra és a szervezeti kultúra egymáshoz való viszonyulása a nemek közti egyenlőség aspektusában A női vezetők egyenlőségét vizsgáló 9 országra kiterjedő összehasonlító tanulmány
: Tatár-Kiss Klára
Megjelent: (2020)
: Tatár-Kiss Klára
Megjelent: (2020)
Pedagógiai kultúraváltás a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum iskoláiban
: Bánátfy Andrea
: Bánátfy Andrea
Az élelmiszerpazarlás komplex elemzése a budapesti Hilton Garden Inn szálloda példáján keresztül
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
Hasonló tételek
-
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel esettanulmánya
: Valentin Vivien -
Az Arizona állambeli Enchantment Resort és a budapesti New York Palace luxusszállodák összehasonlító elemzése
: Pásztai Edina -
Az Anantara New York Palace Budapest Hotel reggeli kínálatának elemzése
: Gyulay Ákos -
A New York Palota által ellátott F&B feladatok bemutatása
: Szatmári Brigitta -
Anantara New York Palace Budapest Hotel ***** Rendezvényszervező munkakör felépítése, ismertetése
: Olaszka Dóra