A Front office tevékenységének elemzése a Hotel City Inn példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Lajos Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Front Office Hotel City Inn housekeeping recepció szállodaipar |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36432 |
Hasonló tételek
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika
: Kahancz Erika
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti
: Radnai Kitti
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra
: Lakatos Petra
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Gazdasági és egészségügyi válságok és a turizmus; a koronavírus hatásainak bemutatása a Hotel City Inn példáján keresztül
: Marinkás Melitta
: Marinkás Melitta
Mercure City Center Budapest Front Office működése és elemzése
: Anga Evelin
: Anga Evelin
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
A Hotel City Inn vendégvéleményeinek elemzése a netnográfia segítségével az online foglalási rendszer alapján
: Hovanecz Kitti
: Hovanecz Kitti
A Front office működése, kiemelten az Ibis Styles Budapest City szálloda példáján keresztül
: Molnár Dániel
: Molnár Dániel
A Front Office tevékenységének bemutatása a Callas House példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A The Three Corners Hotel Anna *** Superior szálloda Front Office tevékenységének elemzése
: Surányi Liza
: Surányi Liza
A Front Office Tevékenységének Bemutatása és Elemzése
: Örvendi Alexandra
: Örvendi Alexandra
A front office rendszer elemzése, bemutatása a Mamaison Hotel Andrássy példáján keresztül
: Dávid Ádám
: Dávid Ádám
A housekeeping tevékenységének elemzése különböző típusú szálláshelyeken – A Hilton Garden Inn Budapest City Centre és a Rooftop City Residence alapján
: Faragó Virág Alexa
: Faragó Virág Alexa
A Hilton Budapest City Front Office üzemeltetésének átfogó bemutatása
: Kiss-Simon Klaudia
: Kiss-Simon Klaudia
A Front Office tevékenységének elemzése az Ibis Styles Budapest Airport szállodán keresztül
: Erczbrucker Viktória
: Erczbrucker Viktória
A Front Office tevékenységének és sajátosságainak bemutatása a Courtyard by Marriott Budapest City Center-ben
: Varga Kristóf
: Varga Kristóf
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka
: Rácz Rebeka
Art'otel Front Office tevékenységének bemutatása
: Makra Petra
: Makra Petra
Front Office tevékenységének elemzése és az Open Reception
: Kiss Klaudia Pálma
: Kiss Klaudia Pálma
Front Office tevékenységének vizsgálata a Gotthard Therme Hotel& Conference 4* szállodában
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Egy önálló, belvárosi szálloda, szervezeti egységei közötti kapcsolat bemutatása, a Hotel City Inn**** példája alapján
: Radnai Lilla
: Radnai Lilla
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
A kommunikáció szerepe a Mercure Budapest City Center Front Office részlegén
: Ilyés Fanni
: Ilyés Fanni
A Front Office tevékenység elemzése a Kreinbacher Birtok példáján keresztül
: Szücs Enikő
: Szücs Enikő
A Canada Hotel Front Office tevékenységének elemző bemutatása és fejlesztési lehetőségeinek ismertetése
: Deli Csaba
: Deli Csaba
A Hotel Orchidea Tengelic Thermal & Wellness szálloda üzemeltetése, elemzése, front office és housekeeping tevékenységének elemzése
: Pálmay Zoltán
: Pálmay Zoltán
Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
: Szabó Edina
: Szabó Edina
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
Front Office terület működése, felépítése és szerepe a Mercure Korona Hotel példáján keresztül
: Kardos Krisztián
: Kardos Krisztián
A Mercure City Center Hotel Housekeeping tevékenységének elemzése
: Ványi Zsuzsanna
: Ványi Zsuzsanna
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Hasonló tételek
-
A Hotel City Inn**** versenyképességi tényezői
: Kahancz Erika -
A Housekeeping, a Front Office és az Értékesítési részleg közötti kommunikáció bemutatása a Hotel City Inn szállodán keresztül
: Radnai Kitti -
Front Office tevékenység működése, szerepe, bemutatása a Hilton Garden Inn Budapest City Center szállodában
: Lakatos Petra -
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória -
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca