A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rudolf Katalin
További közreműködők: Karakasné Dr. Morvay PhD Klára
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:vendégelégedettség vizsgálat, szállodaipar, minőségmenedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/3645
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozat célja, hogy rávilágítson a vendégelégedettség jelentőségére, bemutassa a vizsgálathoz alkalmazható módszereket, valamint ismertesse az online vendégértékeléseket összegyűjtő honlapok adatainak hatását a vállalkozásokra. A kutatás bemutatja az alkalmazható eszközök széles skálájára, amelyek a szállodaipar eredményességét hatékonyabbá teszik. A Hotel Zenit Budapest Palace**** és a Zenit szállodalánc nem rendelkezik jelenleg vendégelégedettségi vizsgálattal, ezért a kutatás segítségével a szállodalánc színvonala és népszerűsége fejlődik. Ehhez szeretne a szerződ hozzájárulni, a leírtakat a gyakorlatban is megvalósítani. Szükségesnek tartja a kérdőívek kidolgozását, a vendégelégedettség növelését és a TripAdvisor-on lévő helyezés javítását.