Marketing eszközök a Rextra Kereskedelmi Kft. életében

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Scheiring Marcell Frigyes
Other Authors: Papp Judit
Format: Thesis
Kulcsszavak:direkt marketing
hírlevél
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36457

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg36457
005 20210922090151.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Scheiring Marcell Frigyes 
245 1 0 |a Marketing eszközök a Rextra Kereskedelmi Kft. életében  |c Scheiring Marcell Frigyes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Őszintén úgy gondolom, hogy nagyon szerencsés vagyok, mivel egy világjárvány okozta, gazdaságilag borzasztóan megterhelt világban sikerült gyakorlati helyet találnom. Az már csak a ráadás, hogy szeretem a munkám, jól érzem magam. Az egyetem tanultak természetesen rengeteget segítettek abban, hogy felismerjem a helyzeteket, tudjam, hogy mikor mit és hogyan alkalmazzak, nyitottabb szemmel lássam, és ne csak nézzem a körülöttem zajló folyamatokat. Ennek segítségével aktív és hasznos tagja lehettem egy összetartó, együttműködő és kiváló csapatnak.                Marketing területen kívül is kaptam feladatokat, melyek teljesen idegenek voltak számomra, de nem estem kétségbe, ugyan is, ha bármi kérdésem volt szívesen segített a cég ügyvezetője és tulajdonosa is. Ez rendkívül fontos szerintem, hogy van lehetőség kérdések esetén olyan személyekhez is fordulni, akik a legmagasabb tudást képviselik egy cégnél. Úgy gondolom, hogy rendkívül sok tudást, technikát és fortélyt sikerült és sikerül a mai napig hasznosítsak a megbízásaim során az egyetemen tanultak közül. Az egyetemi oktatóim sok éves tapasztalata, felfogása, rutinja és hozzáállása a kihívásokhoz az én gondolkodásomra, megoldóképességemre is jelentős hatással bírt, ezzel nagy mértékben segítve a munkámat.               Ez is visszaköszön a mindennapok során is, mikor érzem azt, hogy egy új feladat során bízik bennem a vezetőség. Bíznak a jelenlegi tudásomban és képességemben, és bíznak abban, hogy a rengeteg, még bennem rejlő lehetőséget együtt képesek leszünk kiaknázni. Ezzel fejlesztve önmagam, és a céget is. 
695 |a direkt marketing 
695 |a hírlevél 
695 |a koronavírus-járvány (COVID-19) 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/36457/1/Scheiring%20Marcell%20Frigyes_Marketing%20eszk%C3%B6z%C3%B6k%20a%20Rextra%20Kereskedelmi%20Kft.%20%C3%A9let%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés