Arckrém vásárlási szokások sajátosságai Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Viktória
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:döntési folyamat
elektronikus vásárlás - online vásárlás
fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség
fogyasztói szokások
tudat
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36504
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témája az arckrémek vásárlási szokásának vizsgálata, online-offline trendek alapján Magyarországon. Kereskedelem szakirányomból adódóan is foglalkoztat a téma, illetve mindig is nagy érdeklődéssel kísértem a kozmetikai termékek világát, ebből is a tudatos arcápolás és megelőzést, ami általam is nagyon preferált téma. Mindezek mellett olyan dolgozatot szerettem volna készíteni, ami naprakész és érdekes és ami a manapság „divatos” tudatosság kifejezés jelentését vizsgálja az arcápolásban. Hiszen manapság egyre több a „tudatos vásárló”, de ebben a kontextusban vajon mit is jelenthet ez a fogalom?  A tudatosság kifejezés mindenkinek mást jelenthet. Van, aki a termék összetételére, van, aki a megelőzésre, van, aki teljesen másra gondol a kifejezés hallatán. Egy biztos manapság nagyon felkapott lett használni ezt a szót. Mit jelenthet mégis az, hogy SPF, kőolajszármazékok, és állatkísérlet mentes? Erre is keresem a válaszokat.