Áruhitelhez kapcsolódó fogyasztói hozzáállás a magyar piacon a COVID-19 első évében
Saved in:
Main Author: | Bors Bence |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | áruhitel COVID-19 fintech fogyasztói magatartás hitel |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36511 |
Similar Items
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a Covid-19 első évében
: Nemes Krisztina
: Nemes Krisztina
A magyar mezőgazdaság alakulása szövetkezeti szemmel az Európai Uniós csatlakozás első tíz évében
: Bajnóczi Éva Alma
: Bajnóczi Éva Alma
Szíria globális és regionális kötődései Bassár al-Aszad elnökségének első tíz évében
: Dabous Evelin
: Dabous Evelin
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet
A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt
: Áncsán Zsófia Petra
: Áncsán Zsófia Petra
Egy gazdasági társaság alapításának folyamata, a társaság bővülésének és fejlődésének vizsgálata a komplex elemzés módszereinek alkalmazásával a működés első évében
: Bencsik Éva
: Bencsik Éva
A CRM rendszerekhez való hozzáállás felmérése a biztosítási szférán belül
: Hajós Dávid
: Hajós Dávid
Utazási szokások vizsgálata a COVID-19 világjárvány első három hulláma tükrében
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
: Rimóczi Csilla, et al.
Published: (2022)
A munkahelyi jólléthez való hozzáállás vizsgálata három magyar mikro-, kis- és középvállalkozás példáján keresztül
: Töpler Anna
: Töpler Anna
A kriptovalutákhoz való hozzáállás és befektetési szokások vizsgálata a fiatalok körében
: Schmetz Roberta
: Schmetz Roberta
Magyarország turizmusa a COVID19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon
: Könyves Kata
: Könyves Kata
Magyarország turizmusa a Covid-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon.
: Koór Andrea
: Koór Andrea
Magyarország turizmusa a COVID-19 idején. Kihívások, korlátozások, túlélési stratégiák a magyar turisztikai piacon
: Klement-Kottász Petra
: Klement-Kottász Petra
A COVID-19 vírus okozta járványhelyzet hatása a HRM-re - A kiválasztástól az első munkanapig -
: Jász Fanni Zita
: Jász Fanni Zita
A fogyasztói magatartás változása COVID-19 alatt
: Makány Berta
: Makány Berta
A COVID-19 világjárvány első hullámának fürdőturizmusra gyakorolt hatása, kiemelten a mezőkövesdi Zsóry Gyógy- és Strandfürdőben
: Gáspár Ágnes
: Gáspár Ágnes
A COVID-19 járvány hatása a fogyasztói szokásokra
: Varga Anna Kinga
: Varga Anna Kinga
A Covid19 járvány hatása a fogyasztói döntésekre
: Princz Nikolett
: Princz Nikolett
Fogyasztói értékek vizsgálata a magyar mobiltelefon piacon
: Zádor Gabriella
: Zádor Gabriella
Jelzáloghitel újra pozícionálása, felfuttatása a magyar piacon és az ehhez kapcsolódó projekt bemutatása
: Mikó Levente Szabolcs
: Mikó Levente Szabolcs
Színházba járók fogyasztói magatartásának változása a COVID-19 hatására
: Szigetvári Bettina
: Szigetvári Bettina
A COVID-19 hatása a munkavégzésre
: Kovács Bence
: Kovács Bence
A Covid-19 hatása egy magyar kereskedelmi vállalkozás marketingjére és a fogyasztói szokások megváltozására
: Mezei Zsófia
: Mezei Zsófia
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
COVID-19 positivism Has COVID-19 changed Hungarian
: Gosztonyi Márton
Published: (2022)
: Gosztonyi Márton
Published: (2022)
A Covid-19 gazdasági hatása a magyar és európai top labdarúgásban.
: Bocs Bence
: Bocs Bence
A COVID-19 gazdaságra gyakorolt hatása
: Szabó Bence
: Szabó Bence
Magyar első osztáyú labdarúgó klubok kereskedelmi lehetőségei
: Kopjári Gergő
: Kopjári Gergő
Fogyasztói magatartás a használtruha-piacon
: Pethő Dóra Vivien
: Pethő Dóra Vivien
Covid-19 hatása az utazási szokásokra
: Béres Bence
: Béres Bence
Fogyasztói magatartás a magyar outdoor piacon egy magyar vállalkozás szemszögén keresztül
: Varga Mónika
: Varga Mónika
A Covid-19 járvány hatása a magyar szemüvegpiacra
: Trepák Szilvia
: Trepák Szilvia
A csomagolásmentes boltokhoz kapcsolódó fogyasztói attitűd Magyarországon
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A gluténmentes lisztekhez kapcsolódó fogyasztói szokások vizsgálata
: Mészáros Viktória
: Mészáros Viktória
A COVID-19 vírus táplálékkiegészítő iparra és fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
: Nagy Dorina Dominika
: Nagy Dorina Dominika
Kuponok és kapcsolódó Z generációs fogyasztói trendek
: Bélteky Fruzsina
: Bélteky Fruzsina
A COVID-19 hatása a magyar vállalkozások finanszírozási szerekezetére
: Cseresznye Anita
: Cseresznye Anita
A hagyományos és tájjellegű élelmiszerekhez kapcsolódó fogyasztói magatartás
: Kelemen Anna Nóra
: Kelemen Anna Nóra
A magyar piacvezető bankok Facebook jelenléte 2022 első negyedévében
: Gácsi Dorka Éva
: Gácsi Dorka Éva
Kiskereskedelmi együttműködések - az Első Magyar Bútorüzlet Hálózat marketing tevékenysége
: Hudák Dóra
: Hudák Dóra
Similar Items
-
Krízismenedzsment és kríziskommunikáció a Covid-19 első évében
: Nemes Krisztina -
A magyar mezőgazdaság alakulása szövetkezeti szemmel az Európai Uniós csatlakozás első tíz évében
: Bajnóczi Éva Alma -
Szíria globális és regionális kötődései Bassár al-Aszad elnökségének első tíz évében
: Dabous Evelin -
A Macron-jelenség vizsgálata az elnökválasztási kampány során, illetve az elnökség első évében
: Pandur-Szilágyi Enikő Erzsébet -
A Játéksziget tartalommarketingjének változása a COVID-19 első hulláma alatt
: Áncsán Zsófia Petra