Az online marketing hatása a játékosok fogyasztói magatartására
Elmentve itt :
Szerző: | Nagy Dániel |
---|---|
További közreműködők: | Papp dr. Vanda |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing fogyasztói magatartás márkaépítés online értékesítés online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36532 |
Hasonló tételek
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta
: Guj Gréta
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton
: Csikós Márton
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien
: Talabér Vivien
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek
: Varga Benedek
Zöldrefestés, azaz megtévesztő marketing tevékenységek és hatásuk a fiatalok fogyasztói magatartására
: Nagy Péter Domonkos
: Nagy Péter Domonkos
A bevásárlóközpontok hatása a férfiak és nők fogyasztói magatartására
: Varga Nóra
: Varga Nóra
Kézilabda játékosok személyes márkaépítése, marketingkommunikációs eszköztára, szponzorációja
: Sziráki Boglárka Tünde
: Sziráki Boglárka Tünde
Az influencerek befolyása a Z generáció fogyasztói magatartására
: Sisler Dorina
: Sisler Dorina
A COVID-19 hatása a magyarok fogyasztói magatartására a turizmusban
: Bérczes Viktória Nóra
: Bérczes Viktória Nóra
Az esport piaci helyzetének fejlődése és a játékosok motivációja
: Illés Ádám Árpád
: Illés Ádám Árpád
Az edzői kommunikáció szerepe a játékosok megfelelő felkészítésében a labdarúgásban
: Váli Balázs
: Váli Balázs
A Kultúrsokk, mint jelenség a Magyarországon kosárlabdázó külföldi játékosok körében
: Lipóczki Balázs
: Lipóczki Balázs
A labdarúgó átigazolási piac árai, és az árak hatása a klubok magatartására
: Czirják Dániel
: Czirják Dániel
A Google és a Facebook személyre szabott hirdetéseinek hatása az X és Z generáció fogyasztói magatartására
: Budai Bálint
: Budai Bálint
A nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások hatása a célközönség magatartására
: Jenei Panna
: Jenei Panna
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
A technológiai fejlődés és a közösségi média hatása az Y és a Z generáció fogyasztói magatartására a turizmusban
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Dove szépségápolási márka marketingkommunikációja, illetve annak hatása a fogyasztók magatartására
: Geröly Rebeka Csilla
: Geröly Rebeka Csilla
A közösségi média hatása az X és a Z generáció fogyasztói magatartására, szokásaira, különös tekintettel a közösségi tér veszélyeire
: Szántó Kinga
: Szántó Kinga
A COVID-19 világjárvány hatása a fogyasztók vásárlási magatartására az elektronikus kereskedelem viszonylatában
: Maglóczki Kíra
: Maglóczki Kíra
Az Alma Mater Étterem marketingstratégiai elemzése, különös tekintettel a BGE KVIK-en tanuló hallgatók fogyasztói magatartására
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
A magyar kosárlabda játékosok menedzsmentjének speciális piaca és a játékosügynöki munka szerepe egy primer kutatás alapján
: Lakosa Ákos
: Lakosa Ákos
Online és Influencer marketing befolyásoló hatása a fogyasztói magatartásra
: Petrányi Boglárka
: Petrányi Boglárka
Manipulatív pszichológiai online marketing stratégiák hatása a fogyasztói magatartásra
: Cseh Péter
: Cseh Péter
Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra
: Szabó Rita
: Szabó Rita
Színek hatása az online fogyasztói magatartásra
: Font Edina Adél
: Font Edina Adél
Online reklámfogyasztás - A short-form videók hatása a fogyasztói döntésekre
: Nagy Veronika
: Nagy Veronika
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Adatvédelem szerepe az online fogyasztói magatartásban
: Nagy Renáta Nikolett
: Nagy Renáta Nikolett
Az online marketing hatása a kisgyermekekre
: Repei Júlia
: Repei Júlia
Az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Orosz Fanni
: Orosz Fanni
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Tóth Petra
: Tóth Petra
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Seenger Dóra Réka
: Seenger Dóra Réka
Influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra
: Kis Mónika Viktória
: Kis Mónika Viktória
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra
: Nagy Nóra, et al.
: Nagy Nóra, et al.
Fogyasztói preferenciák vizsgálata az online és offline tánctanfolyamok körében
: Kőrösi Dániel
: Kőrösi Dániel
A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra
: Gulyás Krisztina
: Gulyás Krisztina
Fogyasztói aktivitás az online térben
: Szakálas Sára Boglárka
: Szakálas Sára Boglárka
A digitális és online reklámesztétika hatása a fogyasztói magatartásra
: Ferenczy Anna Kamilla
: Ferenczy Anna Kamilla
Hasonló tételek
-
Online marketing hatása az X generáció fogyasztói magatartására
: Guj Gréta -
Online marketing hatása az Y generáció fogyasztói magatartására
: Csikós Márton -
A közösségi médiák hatása a generációk fogyasztói magatartására
: Talabér Vivien -
Családalapítási támogatások hatása a családok fogyasztói magatartására az építőiparban
: Varga Benedek -
Zöldrefestés, azaz megtévesztő marketing tevékenységek és hatásuk a fiatalok fogyasztói magatartására
: Nagy Péter Domonkos