Az IIR Magyarország Kft. konferenciaszervezési és marketing munkája a Covid 19 alatt

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kapus Emese
Other Authors: Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia
Format: Thesis
Kulcsszavak:konferencia
koronavírus-járvány (COVID-19)
marketingkommunikáció
rendezvények
rendezvényszervezés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36539
Description
Abstract:A Covid 19 egyik legnagyobb hatása a turizmus-vendéglátás szektorában érzékelhető. A dolgozatban célom volt egy konkrét, konferenciaszervezéssel foglalkozó vállalat munkájának megismerése, fókuszálva a marketing és szervezési tevékenységekre. Ahhoz,hogy láthatóvá váljon,hogy az elmúlt egy éveben milyen változásokon ment át a vállalat mélyinterjút és SWOT analízist végeztem. A fentiek eredményeként kiderült, hogy a választott vállalat a rugalmassága és gyors reakciója miatt a jelenlegi helyzetben is eredményesen tudott működni, és betekintést nyertem abba, hogy hogyan élték meg mindezt a vezetők és beosztottak. A végső következtetések jó iránymutatást adhatnak a vállalatoknak arra, hogy milyen jellemzők szükségesek ahhoz, hogy hasonló helyzet esetén is sikeresek maradjanak.