A Museum Hotel Budapest**** képzőművészeti galériájának kultúraközvetítő szerepe

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pintér Ágota Kamilla
További közreműködők: Schultz Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:képzőművészet
komplex szolgáltatások
marketing
marketing terv
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36566
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkámban a Museum Hotel Budapest**** galériájában rejlő potenciálokat vizsgálom. A jelenlegi üzemelés elemzésével, az aktivitásban tapasztalható visszaesés okainak feltárásával, illetve a versenytársak alapos ismeretével megpróbálok kidolgozni egy olyan marketing stratégiát, amelynek segítségével a szálloda még jobban kiaknázhatná a kiállítótér nyújtotta lehetőségeket, ezzel pedig létrehozva egy sikeresen működő, a műtárgy-kereskedelemben is érvényesülni tudó galériát. A metodológiát tekintve a dolgozat a marketing elemzésre koncentrál, újragondolva a meglévő szállodai galéria működését, arculatát és marketing céljait. Az STP modell, a 4P, a STEEP és a SWOT elemzés módszereit ötvözve szeretném megalkotni a szálloda új marketing tervét.