Marketing tevékenységek egy szoftver értékesítésével kapcsolatban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Danov Ulan
További közreműködők: Papp Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:direkt marketing
keresőoptimalizálás
marketingstratégiák
online marketing
szoftverfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36567
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám témaválasztásának a fő oka az volt, hogy mindig is érdekelt, hogy milyen folyamatokkal jár, hogy a Google keresési lista elején szerepeljen egy termék, vagy szolgáltatás. Az a helyzet alakult ki, hogy a jelenlegi munkahelyemen nem volt kimondott marketing osztály, így felajánlottam személyes kompetenciámat.A projektmunkám egy iktatási folyamatokat megkönnyítő program népszerűsítése volt, amely IktatóNET[1] néven ismert. Az iktató program adott fő-számos ügyiratokhoz választható alszámú beérkezett, vagy tovább küldött ügyiratot, okmányt rögzíthetünk, többféleképpen. A dolgozatom során szemléltetem a Vitarex által megvalósított vállalati stratégiát.  Részletezem a cég marketing eszközeit és bemutatni törekszem, hogy miként lehetne fejleszteni az értékesítési folyamatokat és ezzel növelni a termékek eladását. Ismertetem továbbá az online kommunikációs eszközöket, valamint technológiákat. Továbbá szó lesz az online marketing részéhez kapcsolódóan Google Adsről[2], e-mail marketingről és a keresőoptimalizálás fontosságáról. Ugyanis ezek az eszközök fontos szerepet játszanak a cég életében. [1] IktatóNET- egy iktató program [2] Google-nak ez a saját reklámrendszere, amellyel lehetőséget ad hirdetésre.