Humanic cipőbolt értékesítési stratégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orosz Ádám Krisztián
További közreműködők: Kárpáti Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:cipő kereskedelem
kereskedelem
marketing
marketingadatok
üzlet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36577
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkám a Humanic cipőbolt értékesítési stratégiájának bemutatásáról szól. 2017-óta dolgozom a vállalatnál. Több pozicióban dolgoztam már, így a teljes munkafolyamatokra volt rálátásom. 2020 február óta a marketing feladatok is a hatás köröm alá tartozik. Marketing felelősként feladataim közé tartozik, hogy tartsam a kapcsolatot a bevásárló központ marketing menedzsereivel. A különböző akciók kiküldése, poszterek rendelése, illetve kezelni a magyar nyelvű Facebook oldalt. Facebookon számos megkeresést, reklamációt illetve cipővel kapcsolatos kérdések megkeresések érkeznek.