Az ALD Automotive Hungary ügyfélkapcsolati menedzsmentjének rendszere

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mathes Krisztián
További közreműködők: Németh Dr. Patrícia
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:ALD
ALD Automotive
CRM
ügyfélkapcsolat
ügyfélkapcsolati menedzsment
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36609
Leíró adatok
Kivonat:Az ALD Automotive Hungary flottakezelő CRM rendszerének elemző  bemutatása, hibáinak feltárása, kiértékelése és javaslat tétel a hatékonyságának növelése érdekében. Tiszta képet kapva egy multinacionális vállalat CRM eszköz használati valamint ügyfél kezelési szokásairól.Konkrét CRM eszközök bemutatása, mint például Salesforce és egyéb a vállalat által fejlesztett informatikai megoldások amik hatékonyabbá teszik az ügyfélkezelést. A MyALD applikáció elemzése. A vállalat CRM rendszerének humánerőforrás aspektusa a meglévő és az új ügyfeleknél.