E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
Elmentve itt :
Szerző: | Bozsák Patrik |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-kereskedelem marketing marketing mix online marketing stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36613 |
Hasonló tételek
Márkától a lovebrandig - a MOL Bubi példáján keresztül
: Bója Boglárka
: Bója Boglárka
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta
: Szászi Titanilla Márta
A projektmenedzsment és folyamatai - A MOL Bubi projekt végrehajtásának nehézségei
: Cserhalmi Zsanett Barbara
: Cserhalmi Zsanett Barbara
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel
: Makovei Axel
Egy megvalósult beruházás vizsgálata - Budapesti Közlekedési Központ közbringarendszer (BUBI) telepítésének gazdasági hatásai
: Zemkó Gábor
: Zemkó Gábor
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
Kereskedelmi stratégia kialakítása a magyar tőkepiacon
: Bánsági Csaba
: Bánsági Csaba
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Fejleszthető-e a kognitív stratégia a felsőfokú statisztikaoktatásban?
: Bánhalmi Árpád
Megjelent: (2006)
: Bánhalmi Árpád
Megjelent: (2006)
A Zing Burger & Co. SWOT analízise
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
A franchise rendszer szemléltetése a BioHair vállalaton keresztül
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
Tantaki Kft. számára végzett piackutatás
: Walczer Patrik Zsolt
: Walczer Patrik Zsolt
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
Fogyasztói döntések vizsgálata a bio- és a hagyományos kozmetikumok tekintetében
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
Hátrányos-e az új tagállamok számára a KAP támogatások disztribúciója?
: Beke Judit, et al.
Megjelent: (2011)
: Beke Judit, et al.
Megjelent: (2011)
Hátrányos-e az új tagállamok számára a KAP támogatások disztribúciója?
: Beke Judit, et al.
Megjelent: (2012)
: Beke Judit, et al.
Megjelent: (2012)
Biogazdálkodás, bio alapanyagok felhasználásának összehasonlítása, Budapest vezető éttermeinek példáján keresztül
: Kovács Richárd
: Kovács Richárd
Az e-business stratégia jelentette versenyelőny hazai kézműves sörfőzdék példáján keresztül
: Lacza Dávid
: Lacza Dávid
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A gyógyszeripari Dávid és Góliát, avagy a BioNTech-Pfizer együttműködés
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
Bio, helyi és kézműves élelmiszerek szerepe a hétköznapokban és a vendéglátásban
: Börzsönyi Dóra
: Börzsönyi Dóra
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Szalai-Lukács Eszter
: Szalai-Lukács Eszter
A Bio-Fungi Kft. teljesítményértékelési rendszerének elemzése a társaság hatékonyságának tükrében
: Takács Julianna
: Takács Julianna
Megvalósítható-e a nők számára a család és munka közötti egyensúly?
: Breier Fanni
: Breier Fanni
A marketing mix és -stratégia érvényesülése az à table! kereskedelmi egységeknél
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A bio, reform, speciális és mentes élelmiszerek szortiment bővítésének vizsgálata a gluténmentes termékek szemszögéből a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Szebényi Dóra
: Szebényi Dóra
E-kereskedelmi vállalkozás elindítása Magyarországon
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
Marketingstratégia a kisvállalatok számára az Informatéka Kft. példáján keresztül
: Bíró Patrik
: Bíró Patrik
A BioTech USA Kft. tevékenységének elemző bemutatása, fókuszban a fogyasztói szokások
: Német Dóra
: Német Dóra
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
Magyarország befektetési környezetének bemutatása a Bio Trout Kft. zöldmezős beruházási projektje alapján
: Nyúl Bettina
: Nyúl Bettina
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta
: Resetár Margaréta
Tananyag az online marketing oktatásához kereskedelmi technikumok és szakképző iskolák számára
: Hazslinszky Andrea
: Hazslinszky Andrea
Egy bio mezőgazdasággal foglalkozó vállalkozás komplex elemzése az elmúlt évek beszámolói alapján
: Monori Dóra
: Monori Dóra
Hasonló tételek
-
Márkától a lovebrandig - a MOL Bubi példáján keresztül
: Bója Boglárka -
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó -
Bio- és biodinamikus bormarketing stratégia a Badacsonyi borvidék borászataiban, innovációs lehetőségek külhoni mintára
: Szászi Titanilla Márta -
A projektmenedzsment és folyamatai - A MOL Bubi projekt végrehajtásának nehézségei
: Cserhalmi Zsanett Barbara -
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel