A közösségi média hatásai a különböző generációkra és a mindennapi életre
Saved in:
Main Author: | Spiegel Dalma |
---|---|
Other Authors: | Farkas Dr. Julianna |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | koronavírus-járvány (COVID-19) közösségi média mentálhigiénia számítógép generációk virtuális tér |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36720 |
Similar Items
Az internet és az új technikai vívmányok megjelenésének hatásai a mindennapi életre
: Szabó László Ákos
: Szabó László Ákos
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia
: Németh Szilvia
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka
: Radeczki Eszter Boglárka
Social media oldalak veszélyeinek elemzése Informatikusként, hatása a különböző generációkra.
: Mohácsi Éva Bianka
: Mohácsi Éva Bianka
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett
: Buday Bernadett
A közösségi média fiatal generációkra gyakorolt hatásainak vizsgálata, különös tekintettel a marketingkommunikációra
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
: Wenczl Gitta Zsuzsanna
,,Meglátni, meghallani és egy életre megjegyezni" A marketingkommunikáció szerepe a mindennapi életben, avagy azok változása a covid-19 alatt
: Takács Éva Sarolta
: Takács Éva Sarolta
A munkahelyi együttműködés hatásai a generációkra az esélyegyenlőség érvényesítése érdekében
: Somogyi Noémi
: Somogyi Noémi
A kuponmarketing generációkra gyakorolt hatása
: Szász Milán
: Szász Milán
Életre tervezve Egy igazán értékvezérelt vállalkozás bemutatása a Robert Bosch Elektronika Kft. példáján keresztül
: Farkas Petra
: Farkas Petra
Válasz a felgyorsult életre slow turizmus, avagy a lassú utazás csodája /
: Fügedi Fanni
: Fügedi Fanni
A vámkezelések mindennapi problémái
: Hegyi Aliz
: Hegyi Aliz
A közösségi média pszichológiai hatásai
: Sterbinszky Mínea
: Sterbinszky Mínea
Minőség életre tervezve avagy értékteremtés, megbízhatóság, biztonság
: Derda Gyuláné
: Derda Gyuláné
A Facebook hatásai. A Facebook hatása az egyénre,a társadalomra és az üzleti életre
: Skuczi Leila
: Skuczi Leila
Terítéken a mindennapi pénzügyek panaszai
: Katafay Kinga
: Katafay Kinga
Gamifikáció magyarországi megjelenése és a generációkra gyakorolt hatása
: Abonyi Balázs Mózes
: Abonyi Balázs Mózes
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásai
: Balázs Anna Emma
: Balázs Anna Emma
Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról?
: Fenyvesi Éva, et al.
Published: (2014)
: Fenyvesi Éva, et al.
Published: (2014)
Mindennapi felhasználók adatbiztonsága, és adatainak védelme
: Csabai Ákos
: Csabai Ákos
Emberi életre magas kockázati tényezővel rendelkező vállalati kríziskommunikációs esettanulmányok
: Szokolai Nándor
: Szokolai Nándor
Segítség bezártak! – avagy a COVID-19 hatása a hallgatói életre
: Nagy Erika Gabriella
: Nagy Erika Gabriella
Digitális kompetencia és eszközhasználat a mindennapi életben
: Forgács Anna, et al.
Published: (2023)
: Forgács Anna, et al.
Published: (2023)
Új Vitara ÉLETRE VALÓ - a legújabb Suzuki modell piaci bevezetése
: Farkas Alexandra
: Farkas Alexandra
A mesterséges intelligencia szerepe a mindennapi életben
: Katonka Zsolt
: Katonka Zsolt
A közösségi média káros hatásai a fiatalkorú felnőttekre
: Marschalek Ákos
: Marschalek Ákos
A hazugság pszichológiája, valamint megjelenése mindennapi életünkben
: Török Petra
: Török Petra
„Mindennapi kenyerünket...” A gluténmentes kenyér mint alternatíva
: Horváth Eszter Judit
: Horváth Eszter Judit
A digitális kommunikáció hatása a generációkra- és a kommunikációs minták átalakulása
: Szmuda Zsófia
: Szmuda Zsófia
A hibrid munkavégzés hatása a munka-magánélet egyensúlyára egyes generációkra vonatkozóan
: Hidasi Regina Szidónia
: Hidasi Regina Szidónia
Bosch - Életre tervezve, avagy egy vállalat küzdelme egy élhetőbb és fenntarthatóbb jövőért
: Kulcsár Alexa
: Kulcsár Alexa
Mindennapi korrupció - avagy hogyan gondolkodnak a fiatalok a korrupcióról?
: Kurgyis Zsuzsanna
: Kurgyis Zsuzsanna
A lean szemlélet bevezetése egy járműipari vállalat mindennapi működésébe
: Takács Mónika
: Takács Mónika
A Kano-modell alkalmazása egy webfejlesztő kisvállalkozás mindennapi életében
: Vu Nam Levente
: Vu Nam Levente
Közösségi média marketing a magyar gyakorlatban, hatásai az Y generációra
: Baksai Bianka
: Baksai Bianka
A közösségi média és az influencerek hatása a fogyasztói magatartásra
: Judák Dalma
: Judák Dalma
Pénzügyi döntéseink és a reklámpszichológia találkozása, avagy mindennapi illúzióink csapdájában
: Bürgés Barbara Noémi
: Bürgés Barbara Noémi
Fenntartható csomagolások kommunikációja és felhasználása a mindennapi használati cikkek körében
: Révész Róbert Dániel
: Révész Róbert Dániel
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
A fenntartható közlekedés megvalósulása – Hogyan forradalmasíthatjuk a mindennapi városi közlekedést?
: TÓTH ÁDÁM KRISZTIÁN
: TÓTH ÁDÁM KRISZTIÁN
Similar Items
-
Az internet és az új technikai vívmányok megjelenésének hatásai a mindennapi életre
: Szabó László Ákos -
A közösségi média jelenléte és hatása a különböző generációkra marketingkommunikációs szempontból napjainkban
: Németh Szilvia -
Reklámok hatása a különböző generációkra
: Radeczki Eszter Boglárka -
Social media oldalak veszélyeinek elemzése Informatikusként, hatása a különböző generációkra.
: Mohácsi Éva Bianka -
A média hatása a generációkra, a mindennapokra
: Buday Bernadett