A Danubius Hotel Helia értékesítési politikájának és lehetőségeinek elemzése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lovas Ágnes
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:értékesítés
idegenforgalom
konferencia turizmus
pandémia
üzleti turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36730
Leíró adatok
Kivonat:A pandémia hatása az üzleti turizmusra, következményei mind rövid, mint hosszútávon. A koncerenciaturizmus jövőben lehetőségei, kihívásai, veszélyei. E kérdéskör bemutatása a Danubius Hotel Helián, és a vele (értékesítési szempontból) egy klaszterré alakult Danubius Radisson Blu Béke Hotelen keresztül. Mindezek megítélése primer és szekunder kutatás elvégzésével. Primer kutatás: mélyinterjú Hegedüs Hajnalka Értékesítési igazgatóval, szekunder kutatás. SWOT analízis végzése, majd a Béke és a Helia eredményeinek összevetése.