A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kedves Adrienn
Other Authors: Schablik Dr. Vilmos
Format: Thesis
Kulcsszavak:BTL
eladásösztönzés
kérdőíves felmérés
marketing
promóció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36766
Description
Abstract:Kedves Adrienn vagyok, és ezt a dolgozatot a BGE-KVIK turimus szakos, FOSZK képzésen résztvevő tanulójaként írtam. A pandémiahelyzetre való tekintettel  témaválasztáskor a turizmustól eltekinthettem, és a marketinget választhattam.  A dolgozat a szakmai gyakorlati helyemen végzett feladatokról, az ott szerzett ismeretekről, továbbá a BTL marketingről számol be. A három hónapos szakmai gyakorlatomat a Lauritzen Instore Holding Zrt.-nél töltöttem le, ami egy BTL marketingre orientálódott cég, illetve Magyarország egyik vezető marketingügynöksége.