A BMW online marketing tevékenységének bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bese Ábel Benjámin
További közreműködők: Gajzágó Dr. Éva Judit
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatbázis(ok)
autó
autóipar
ármarketing
e-marketing - elektronikus marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36809
Leíró adatok
Kivonat:A BMW Csoport bemutatása során az online marketinget tevékenységét, valamint ehhez kapcsolódó fogalmakat ismertetem. Folytatom a különböző bannerek és online marketing eszközök ismertetésével, majd elemző bemutatást készítek a vállalatról, a vállalat missziójáról és piaci helyzetéről. Swot analízisen keresztül vázolom fel a BMW erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit és veszélyeit, majd ezeket vetem össze.  A vállalat online marketing tevékenységét ismertetem, az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokról írok valamint az új trendekről, a közösségi médiában betöltött szerepükről.  Az újonnan megjelenő marketing módszereket itt fejtem ki. Készítek egy demográfiai elemzést és bemutatom a BMW célpiacát. Ezt követi a primer kutatásom, amit kérdőíves módszer alapján mértem fel. A ShareNow szolgáltatás és a közösségi autózás a jövőbeni szerepe a kutatásom témája. A projektmunkámat végül egy összefoglalóval zárom.