Marketingstratégiai módszerek a szállodaiparban-Marketingkommunikációs eszközök válságidőszakban, a COVID-19 tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kormos Panni
További közreműködők: Szőke Dr. Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:COVID-19
marketingkommunikáció
szállodaipar
turizmus
turizmusmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/36908
Leíró adatok
Kivonat:A turizmusmarketingnek mindig reagálni kell a legújabb trendekre. A kutatás vizsgálja a szállodaiparban használt marketingkommunikációs eszközöket, a turizmusmarketing jellemzőit. A Dolgozat célja, hogy feltárja milyen bevett marketingstratégiát használnak a magyarországi szállodákban. Ezen kívül megvizsgálja, hogy milyen változásokat okozott a hotelek marketingkommunikációjában és stratégiájában a COVID-19. Ezt három kvalitatív vizsgálattal teszi meg: strukturált interjúk szállodákkal, think-aloud módszer alkalmazása a fogyasztói oldalon, tartalomelemzés. Az eredmények azt mutatják, hogy a szállodák hasonló módon készítik el marketingstratégiájukat, és kommunikálnak a célközönségükkel. A vírus okozta válsághelyzet felülírta az összes szálloda éves marketingtervét, minden erejükkel a bevétel szerzésre fókuszáltak, valamint előtérbe helyezték a társadalmi felelősségvállalás közvetítését.