Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
Elmentve itt :
Szerző: | Tok Annamária |
---|---|
További közreműködők: | Papp Judit |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | drogériák high end kozmetikai cikkek luxus márkaépítés márkahűség trade marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/36961 |
Hasonló tételek
Projektmenedzsment eljárás a General Electric budapesti Global Operations központ kiépítésében
: Schuckert Renáta
: Schuckert Renáta
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
: Ughy Dóra
: Ughy Dóra
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna
: Margetics Marianna
A sales és a márkahűség kapcsolata
: Sebestyén Virág
: Sebestyén Virág
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
Márkahűség és elégedettség vizsgálata a hazai bankszektorban
: Bogya István
: Bogya István
A márkahűség szerepe és hatása a mobiltelefonok piacán
: Feodor Tamás Krisztián
: Feodor Tamás Krisztián
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére
: Kiss Viola
: Kiss Viola
A márkahűség hatása az autóiparban- az Alfa Romeo példáján keresztül
: Czikora Kristóf Máte
: Czikora Kristóf Máte
Az SSC-k működésének, pénzügyi folyamatainak bemutatása és elemzése a Grundfos Shared Services Kft-n keresztül
: Tok Annamária
: Tok Annamária
A márkaépítés jelentősége és a márkahűség vizsgálata sportcipő márkákon keresztül bemutatva
: Bereczki Petra Anna
: Bereczki Petra Anna
Digitális Marketing eszközök az iSTYLE példáján keresztül, márkahűség, fogyasztói döntéshozatal és személyre szabott hirdetések
: Balga Bence
: Balga Bence
A márka és a munkáltatói márka kapcsolata, az employer branding alkalmazása a Magyar Telekomnál
: Jantyik Orsolya Lidia
: Jantyik Orsolya Lidia
Márkahűség és fogyasztói magatartás vizsgálata az FMCG piac alternatív tejtermékeinek vonatkozásában
: Berecz Loretta
: Berecz Loretta
Egyetemi hallgatók mobiltelefon márkahűség vizsgálatának elemzése kevert markov-lánc modell segítségével
: Csordás Roland
: Csordás Roland
A márkahűség kialakításának eszközei a magyar lakosság körében, a vizsgált minta vonatkozásában
: Kohári Szimonetta
: Kohári Szimonetta
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Trade marketing a műszaki cikkek piacán
: Lukács Gergely Tamás
: Lukács Gergely Tamás
A Fair Trade elvek alkalmazása és a WFTO tagság minőségének feltárása az osztrák Zotter Csokoládégyár egyedi Fair Trade gyakorlatain keresztül
: Kovács Fruzsina Erzsébet
: Kovács Fruzsina Erzsébet
A trade marketing szerepe a magyar sörpiacon
: Palicz Fanni
: Palicz Fanni
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
Az online házhozszállítás marketingje-Trade marketing vonatkozásai
: Baranyi Gabriella
: Baranyi Gabriella
A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
Renewable energy and its trade in Europe, specifically Germany
: Horváth Flóra Annamária
: Horváth Flóra Annamária
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
New Indirect Non-trade Barriers in International Trade and its Impact on the Trade Balance of Turkey
: Mehtiyev Jalil
: Mehtiyev Jalil
Trading botok
: Hegedüs István
: Hegedüs István
The Future of Trade
: Angyal Mariann
: Angyal Mariann
Trade with commodities
: Schmidt Dávid Károly
: Schmidt Dávid Károly
Rabul ejtett fogyasztók, akik semmi pénzért nem hagynák el a börtönt - Márkahűség az Apple Inc. tekintetében
: Majoros Marcell Tamás
: Majoros Marcell Tamás
Az Apple vásárlószerzésének és márkahűség kialakításának bemutatása az iPhone termékcsoporton keresztül. Mi az, amivel megfogja vásárlóit?
: Bencsik Zita
: Bencsik Zita
A trade marketing szerepének viszgálata az FMCG vállalati gyakorlatban
: Nagyidai Krisztina Viola
: Nagyidai Krisztina Viola
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
Blogok marketing alkalmazása Magyarországon
: Erőss Csaba
: Erőss Csaba
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Influencer Marketing - Trendek, jövőkép, alkalmazás egy márka életében
: Kern Zsófia
: Kern Zsófia
The effectiveness of the U.S. trade policy and its justifiable trade policy tools
: Maár Kitti
: Maár Kitti
Angola Trade Connections Angola as A Significant European Union Trading Partner
: Araújo Tássia Yaquira da Cunha e
: Araújo Tássia Yaquira da Cunha e
Hasonló tételek
-
Projektmenedzsment eljárás a General Electric budapesti Global Operations központ kiépítésében
: Schuckert Renáta -
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
: Ughy Dóra -
A női fogyasztók és a márkahűség
: Margetics Marianna -
A sales és a márkahűség kapcsolata
: Sebestyén Virág -
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra