A videótechnológián keresztül történő azonosítás marketing alapú megközelítése
Elmentve itt :
Szerző: | Molnár Hanna |
---|---|
További közreműködők: | Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing marketing marketingstratégiák nonbusiness marketing online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37016 |
Hasonló tételek
RFID alapú azonosítás alkalmazása egy konkrét termelő vállalatnál
: Truong Judit
: Truong Judit
Automatikus azonosítás
: Megyesi Pálma Dolli
: Megyesi Pálma Dolli
Az eszközallokáció trend alapú megközelítése
: Tomány Zoltán
: Tomány Zoltán
Spam-azonosítás és felhasználói adatvédelem Az algoritmusoktól a felhasználói élményig
: Antal Mátyás
: Antal Mátyás
Nyomonkövetés és azonosítás a gyártási folyamatokban -esettanulmány
: Szabó László, et al.
Megjelent: (2020)
: Szabó László, et al.
Megjelent: (2020)
A biometrikus azonosítás létrejötte, fejlődése és jelene hétköznapjainkban
: Novák Levente
: Novák Levente
A belső vállalati rendezvények élmény oldalról történő megközelítése és a trendek változása
: Hrabovszki Dóra
: Hrabovszki Dóra
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése
: Vona Letícia
: Vona Letícia
Az adócsalás viselkedésgazdaságtani megközelítése
: Krammer Rita Amaranta
: Krammer Rita Amaranta
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése a generációk szemszögéből
: Dávid Dóra Zsuzsanna
: Dávid Dóra Zsuzsanna
A vállalati biztonságtechnika gazdaságtani megközelítése
: Tiszolczi Balázs Gergely
: Tiszolczi Balázs Gergely
A Sharing economy megközelítése az autómegosztó szolgáltatások igényfelmérésén keresztül
: Horváth Zita
: Horváth Zita
Mobilbankolás ügyfélközpontú megközelítése a MagNet Bank példáján keresztül
: Fábián Rita Tamara
: Fábián Rita Tamara
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
A leltár és a leltározás könyvvizsgálati megközelítése
: Engert Viktor
: Engert Viktor
Egy 60 éves brand XXI. századi megközelítése
: Urbán Elizabet Gréta
: Urbán Elizabet Gréta
Hálózatelmélet és Bose-Einstein kondenzátum gazdasági megközelítése
: Fitos Rómeó József
: Fitos Rómeó József
Az üzleti siker megközelítése a soft-skillek és a motiváció perspektíváján keresztül
: Titkovics Tünde Irén
: Titkovics Tünde Irén
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
A humán erőforrás megközelítése a személyiség pszichológiai jellemzőinek szempontjából
: Dirner Zsófia
: Dirner Zsófia
A MÉRLEGELEMZÉS ELMÉLETI ÉS GYAKORLATI MEGKÖZELÍTÉSE EGY ÉPÍTŐIPARI VÁLLALKOZÁS VAGYONI, PÉNZÜGYI, JÖVEDELMEZŐSÉGI HELYZETÉNEK ELEMZÉSE A BESZÁMOLÓK ALAPJÁN
: Bakos Helga
: Bakos Helga
Munkáltatói márkaépítés (employer branding) marketing megközelítése, modern vállalati környezetre és Z generációs munkavállalókra vetített aktualitása
: Dobos Barnabás
: Dobos Barnabás
A kreatív reklám kiteljesedését befolyásoló tényezők pszichológiai és gazdasági megközelítése
: Totth Ádám
: Totth Ádám
Adat alapú döntéshozatal az online marketing területén
: Dévai Diána
: Dévai Diána
A Blanco Silgranit® mosogatók termékkínálatának bővítése a magyar piacon Egy magyar KKV értékesítési és marketing szempontú megközelítése
: Pusztai Kitti
: Pusztai Kitti
Az IFRS-re történő áttérés az OTP gyakorlatában az Amortizált Bekerülési Érték bemutatásán keresztül
: Molnár Ivett
: Molnár Ivett
A Microsoft digitális transzformáció megközelítése a pénzügyi szektorban, a szektor digitalizációja Magyarországon
: Asztalos Dóra
: Asztalos Dóra
A Balanced Scorecard elméleti megközelítése és lehetséges előnyei egy konkrét vállalat esetében
: Lovas Lilla Emília
: Lovas Lilla Emília
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Coaching alapú vezetés
: Salamon Jolán
: Salamon Jolán
ITIL alapú IT környezet
: Tóth Enikő Tímea
: Tóth Enikő Tímea
ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment
: Remetei Gitta Fatima
: Remetei Gitta Fatima
Nemi alapú piaci szegmnetációra épülő marketing és társadalmi hatásai
: Tóth Nóra
: Tóth Nóra
VÉGREHAJTÁSI ELJÁRÁSOKBAN TÖRTÉNŐ MEGKERESÉSEK
: Barna Bálint Barna
: Barna Bálint Barna
Adóügyekben történő nemzetközi információcsere
: Németh Georgina
: Németh Georgina
ATA IGAZOLVÁNNYAL TÖRTÉNŐ VÁMKEZELÉS
: Kucsera Roland
: Kucsera Roland
Adatbázis alapú üzleti folyamattámogatás multifunkciós nyomtató üzemeltetés példáján keresztül
: Somfalvi Balázs Alex
: Somfalvi Balázs Alex
Növényi alapú étrend, veganizmus
: Szarvas Bianka
: Szarvas Bianka
Az adórés és az adómorál elméleti és gyakorlati megközelítése a gazdaság különböző szereplőinek szempontjából
: Ficzere Balázs Zsolt
: Ficzere Balázs Zsolt
Belső ellenőrzés és controlling elméleti kérdései és gyakorlati megközelítése egy konkrét vállalat vizsgálata mentén
: Toldi Mónika
: Toldi Mónika
Hasonló tételek
-
RFID alapú azonosítás alkalmazása egy konkrét termelő vállalatnál
: Truong Judit -
Automatikus azonosítás
: Megyesi Pálma Dolli -
Az eszközallokáció trend alapú megközelítése
: Tomány Zoltán -
Spam-azonosítás és felhasználói adatvédelem Az algoritmusoktól a felhasználói élményig
: Antal Mátyás -
Nyomonkövetés és azonosítás a gyártási folyamatokban -esettanulmány
: Szabó László, et al.
Megjelent: (2020)