Felelős marketing, a reklámok hatásai a gyerekekre, és a szülők tudatossága a gyermekeket célzó reklámokkal kapcsolatban
Saved in:
Main Author: | Farkas Péter |
---|---|
Other Authors: | Papp Judit |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | gyerekek hatás(ok) kérdőíves felmérés marketing reklámok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37025 |
Similar Items
Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai
: Garancsi Lotti Réka
: Garancsi Lotti Réka
Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre
: Szentmiklóssy Eszter
: Szentmiklóssy Eszter
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta
: Weigl Henrietta
A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira
: Erdei Szilvia
: Erdei Szilvia
Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata
: Tóth Kata
Published: (2013)
: Tóth Kata
Published: (2013)
A közösségi média, az online játékok és az internetes reklámok hatása a gyerekekre
: Borbényi Miklós Bence
: Borbényi Miklós Bence
Média hatása a gyerekekre
: Horváth Zsolt
: Horváth Zsolt
Reklámzene hatása a gyerekekre
: Palágyi Dóra
: Palágyi Dóra
A tévéreklámok hatása a gyerekekre
: Bíró Csilla
: Bíró Csilla
Z generáció médiahasználati szokásai és a reklámokkal kapcsolatos attitűdjei
: Koncz Jennifer
: Koncz Jennifer
A Z generáció médiafogyasztási szokásai és reklámokkal kapcsolatos attitűdje
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
A jövő generációját célzó marketing sajátosságai
: Náfrádi Dóra
: Náfrádi Dóra
Az online világ és a marketing hatása a gyerekekre
: Parrag Zsófia
: Parrag Zsófia
Az Y generáció pénzügyi tudatossága
: Steiner Zsófia
: Steiner Zsófia
A felnőtt korú lakosság pénzügyi tudatossága
: Gordán Erzsébet
: Gordán Erzsébet
Elvált szülők gyerekeinek családról alkotott képe
: Orsós Krisztina
: Orsós Krisztina
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
Tüntetni szabad, lógni csak a szülők segítségével lehet.
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Kozmetikai terméket fogyasztók tudatossága, a marketing és a kozmetika kapcsolata
: Gombkötő Regina
: Gombkötő Regina
14-22 éves magyar fiatalok pénzügyi tudatossága
: Czigner Enikő
: Czigner Enikő
Marketing tevékenységek egy szoftver értékesítésével kapcsolatban
: Danov Ulan
: Danov Ulan
Közétkeztetési helyzetkép a szülők és gyermekeik fogyasztói attitűdjének nézőpontjából
: Brumárné Frank Erika
: Brumárné Frank Erika
Felelős vállalat - Felelős fogyasztó
: Jakob Martin Márió
: Jakob Martin Márió
Adatok gyűjtését célzó ellenőrzések az operatív vizsgálatok tükrében
: Selymes István Zoltán
: Selymes István Zoltán
Alkalmazottakat célzó vállalati felelősségvállalás pályakezdő HR-esek szemszögéből
: Nagy Fanni
: Nagy Fanni
A pénzügyi kultúra és a Z generáció pénzügyi tudatossága
: Szász Viktor
: Szász Viktor
Közösségi média szerepe a Z generációt célzó rendezvények sikerességében
: Balog Dorottya
: Balog Dorottya
A gyerekek szerepe a családi vásárlási döntésekben - A szülők befolyásolhatósága
: Hajduk Réka
: Hajduk Réka
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
A kisgyerekes szülők mentálhigiénés kihívásai a munkába való visszatérés során
: Renta Csilla
: Renta Csilla
Hogyan befolyásolja a gyerekek online jelenléte a szülők vásárlói magatartását?
: Horváth Csilla
: Horváth Csilla
A légi szállítmányozási import folyamat és a lerövidítését célzó javaslatok
: Varga Györgyi Éva
: Varga Györgyi Éva
Greenwashing a fast fashion világában, a fogyasztók tudatossága a divatiparban
: Tálas Petra Laura
: Tálas Petra Laura
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci integrációját célzó adózási eszközök
: Kertész Flóra Dóra
: Kertész Flóra Dóra
Felelős vállalat-Felelős fogyasztó, Csomagolásmentes boltok
: Haszon Emese
: Haszon Emese
Kisgyermekes szülők visszatérése a munkaerőpiacra, támogatásuk a COVID-19 járvány idején
: Gallé Andrea
: Gallé Andrea
Fiatal, 35 év alatti szülők vásárlási döntését befolyásoló tényezők vizsgálata
: Lencsés Klaudia
: Lencsés Klaudia
A televíziós reklámok hatásai, nők megjelenése a reklámokban
: Erdődi Zsófia
: Erdődi Zsófia
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
Similar Items
-
Reklámok gyerekekre gyakorolt hatásai
: Garancsi Lotti Réka -
Az élelmiszer reklámok hatása a gyerekekre
: Szentmiklóssy Eszter -
A Magyarországon élők fogyasztói tudatossága az éttermi étkezések nyújtotta szolgáltatással kapcsolatban
: Weigl Henrietta -
A gyermekeknek szóló televíziós reklámok hatása a szülők vásárlási szokásaira
: Erdei Szilvia -
Reklámok változásának bemutatása a Nők Lapja példáján, és általánosan a reklámokkal szemben tanúsított attitűdök vizsgálata
: Tóth Kata
Published: (2013)