Az érzelmi intelligencia és az érzelmi munka az ügyfélkapcsolatokban az extraverzió faktor tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Antal Dóra
További közreműködők: Göndör András
Papik Kornél
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:alkalmazottak magatartása
érzelmi folyamatok
érzelmi intelligencia
szervezeti kultúra
szervezeti magatartás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37185
Leíró adatok
Kivonat:Jelen dolgozat a Dr. Rose Magánkórház Kft. ügyfélkapcsolatának személyiségjegyeire, valamint a munkahelyen tanúsított attitűdjeire összpontosít. Szolgáltatást nyújtó intézményként az ügyfélelégedettség nem egy ízben múlhat az ügyfélkapcsolati dolgozók hozzáértésén, magatartásán. Az ügyfelekkel érintkező dolgozók kivétel nélkül egy hosszas tréningfolyamatba csöppennek bele, melynek során betekintést nyernek a kórház által vallott értékrendszerbe, megismerik az intézmény szájról szájra terjedő hagyományait, írott vagy íratlan szabályait. E dolgozat kísérletet tesz az extravertált és introvertált ügyfélkapcsolati munkatársak érzelmi intelligenciájának, érzelmi munkavégzésének felmérésére. Az eredmények birtokában rávilágítok az intézményt jellemző szervezeti kultúra sajátosságaira, valamint az ügyfélkapcsolati munkavállalók leginkább jellemző személyiségjegyeire és attitűdjeire.