Ügyfélkapcsolat-menedzsment a gazdálkodó szervezetben
Elmentve itt :
Szerző: | Czibilka Ivett |
---|---|
További közreműködők: | Komlóssy Ildikó |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | adatrögzítés CRM kapcsolati marketing menedzsment ügyfélkapcsolat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37220 |
Hasonló tételek
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien
: Severa Vivien
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra
: Sárkány Dóra
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra
: Barnóth Petra
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert
: Erős Norbert
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna
: Erdélyi Viktória Anna
Szolgáltatás menedzsment és ügyfélkapcsolat menedzsment a táplálékkiegészítőket forgalmazó vállalatok piacán
: Horváth Apród
: Horváth Apród
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Bányai Attila
: Bányai Attila
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Szendrei Gyula
: Szendrei Gyula
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
: Baintner Katinka
: Baintner Katinka
A szolgáltatás menedzsment elmélete és gyakorlata, ügyfélkapcsolat menedzsment az OTP Bank gyakorlatában
: Horgász Balázs
: Horgász Balázs
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment megvalósulása a Human Dialog Kft.-nél
: Veszelovszki Vivien
: Veszelovszki Vivien
Az ügyfélkapcsolat-menedzsment elmélete és gyakorlata a Vodafone-nál
: Tóth Nikolett
: Tóth Nikolett
A Vertis Környezetvédelmi Pénzügyi Zrt. ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerének bemutatása
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
: Lőrincz Nikoletta Beatrix
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítmény értékelési lehetőségei
: Rácz Réka
: Rácz Réka
Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel
: Tischner Zsófia
: Tischner Zsófia
Ügyfélkapcsolat-menedzsment és ügyfélelégedettség szerepe a Europ Assistance Magyarország Kft.-nél
: Vass Rita
: Vass Rita
Csalás a szervezetben - Adathalászat
: Bukovics Anett
: Bukovics Anett
Ügyfélkapcsolat menedzsment gyakorlata és szerepe nagyvállalati ügyfélkörben az MKB Bank Nyrt.-nél
: Rézsó Petra
: Rézsó Petra
Vállalatirányítási rendszerek gazdasági szervezetben
: Papp Dorina
: Papp Dorina
MUNKAHELYI VEZETÉS EGY SZERVEZETBEN
: Nagy Ádám
: Nagy Ádám
Vezetési stílusok egy szervezetben
: Pilisi Zoltán
: Pilisi Zoltán
Vezetési stílusok egy szervezetben
: Molnár Gábor
: Molnár Gábor
Vezetői szerepek egy szervezetben
: Valacsai Ferenc
: Valacsai Ferenc
Munkahelyi vezetés egy szervezetben
: Mezei Gábor József
: Mezei Gábor József
Vezetési stílusok egy szervezetben
: Farkas Luca
: Farkas Luca
Vezetési stílusok egy szervezetben
: Majoros Blanka
: Majoros Blanka
Vezetési stílusok egy szervezetben
: Nagy Lívia Gabriella
: Nagy Lívia Gabriella
Vezetési stílusok egy szervezetben
: Simonné Fülöp Georgina
: Simonné Fülöp Georgina
Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül
: Oláh Róbert
: Oláh Róbert
Az ügyfélkapcsolat menedzsment és a vállalati stratégia összefüggései a Celanese Magyarország Kft. vonatkozásában
: Farkas Mónika Anna
: Farkas Mónika Anna
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései és gyakorlata a Sanofi-Aventis Zrt. kórházi részlegénél
: Törék Flóra
: Törék Flóra
Az ügyfélkapcsolat menedzsment lehetőségei és szerepe az OTP Bank CRM rendszerének példáján keresztül
: Méth Flóra
: Méth Flóra
Kooperatív magatartás kialakítása a szervezetben
: Tóth Antal Csaba
: Tóth Antal Csaba
Az ügyfélkapcsolat sikerességének kulcsa
: Papp Júlia
: Papp Júlia
Projektek működtetésének tapasztalatai mátrix szervezetben
: Rab Balázs
: Rab Balázs
Ügyfélkapcsolat menedzsment (CRM) alkalmazásának hatékonysága, teljesítmény értékelési és fejlődési lehetőségei, egy multinacionális nagyvállalat életében
: Závodi Péter
: Závodi Péter
Munkahelyi vezetés egy szervezetben mai vezetési kihívások a közintézményekben
: Hegedűs Péter
: Hegedűs Péter
Az innovációs teljesítmény mérhetősége a szervezetben
: Csele Brigitta
: Csele Brigitta
A burnout vizsgálata egy közigazgatási szervezetben
: Goda Domonkos Zsolt
: Goda Domonkos Zsolt
Költségvetésből gazdálkodó szervezet gazdálkodási sajátosságai.
: Zahoreczné Dragonya Renáta
: Zahoreczné Dragonya Renáta
Hasonló tételek
-
Ügyfélkapcsolat menedzsment a Magyar Postán
: Severa Vivien -
Ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a logisztikában
: Sárkány Dóra -
Ügyfélkapcsolat menedzsment hatékonyságát befolyásoló tényezők vizsgálata
: Barnóth Petra -
Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) egy vállalkozás tevékenységében
: Erős Norbert -
CRM-Ügyfélkapcsolat menedzsment az emberi erőforrások szektorban
: Erdélyi Viktória Anna