Az Intrum Zrt. marketingjének kiemelt területei

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Krupánszky Eszter
További közreműködők: Endre Mónika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Arculat
B2B
CSR
marketing
márka
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37225
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatomban ismertettem a szakmai gyakorlati helyemet biztosító vállalat főbb marketing tevékenységeit. A bemutatást a marketing terület általános jellemzőivel kezdtem, majd áttértem a 2017-es brandváltás jellemvonásaira és következményeire. Szót ejtettem továbbá a cég B2B marketingjéről, amely során kiemeltem az ehhez köthető 2020-as kampányt és annak következményeit egy kutatás eredményeinek elemzésével. Ezt követően a munkáltatói márkaépítést is bemutattam, mint fő pillére a markering osztály tevékenységének, majd ezen belül kitértem a nemzetközi gyakornoki program kínálta lehetőségekre, és végül írtam az Intrum CSR tevékenységéről is. A munkám, illetve a dolgozat írásához végzett tájékozódásnak köszönhetően megismerhettem a cég kommunikációs csatornáit, értékeit, innovációit, illetve a marketing tevékenységének alappilléreit. Meglátásom szerint a legtöbb területen rendkívül effektíven működik a vállalat, jól felépített struktúrával rendelkezik. A marketing terület munkásságába is nehéz lenne belekötni, mivel a legtöbb lehetséges módon, minden rendelkezésre álló eszközzel igyekeznek a befelé és a kifelé irányuló marketingből is kihozni a maximumot. Az a terület, amely engem személy szerint érint a marketing területei közül, az a munkáltatói márka. Egyértelműen úgy érzékeltem az ott töltött idő alatt, hogy valóban működnek a dolgozatomban említett módszerek, és a munkatársak (állandós dolgozók és diák munkavállalók egyaránt) kellemesnek és barátságosnak találják a munkakörnyezetet. A motivációs üzenetek is megjelennek az iroda számos pontján és tesznek azért, hogy a kollégák egy részt jól érezzék magukat, másrészt a munkájuk is produktív legyen. Nagyon hasznosnak találtam az Intrumnál eltöltött szakmai gyakorlatot, hiszen megismertem egy vállalatot, megtanultam egy munkakört, megismertem sok jó embert és betekintést nyerhettem a marketing világába.