A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A JERSEY SZIGETI WATER’S EDGE HOTELBEN
Elmentve itt :
| Szerző: | Oberritter Dóra |
|---|---|
| További közreműködők: | Remenyik Dr. Bulcsú |
| Kulcsszavak: | etikett angol illem kommunikáció szállodai kommunikáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3726 |
Hasonló tételek
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András
: Sándor András
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka
: Csótár Rebeka
Protokoll és kommunikációs helyzetek szállodákban
: Seres Vanessza
: Seres Vanessza
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
SZÁLLODAI PROTOKOLLOK, ELVÁRÁSOK ÉS KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK A COLOSSEUM HOTELBEN
: Kedves Adél
: Kedves Adél
A kommunikáció, etikett és protokoll elemzése a szállodákban, a Prónay-kastély bemutatásán keresztül
: Mladek Dorottya
: Mladek Dorottya
Protokoll és kommunikációs elvárások a Barack Thermal Resort & Spa**** Hotelben
: Ponta Eszter
: Ponta Eszter
ETIKETT ÉS PROTOKOLL A VENDÉGLÁTÁSBAN
: Bodnár Tamás
: Bodnár Tamás
SZÁLLODAI KOMMUNIKÁCIÓ, JUTALMAZÁSI RENDSZEREK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK A CORINTHIA HOTEL BUDAPEST HOUSEKEEPING RÉSZLEGÉN
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
A brit etikett, protokoll és kulturális szokások
: Csonka Eszter
: Csonka Eszter
Illem, etikett, protokoll a vendéglátás különböző szegmenseiben
: Gemela Cintia Fanni
: Gemela Cintia Fanni
"Szigeti veszedelem", avagy Pénzügyi válság Cipruson
: Mamuzsits Dóra
Megjelent: (2014)
: Mamuzsits Dóra
Megjelent: (2014)
Unlocking Nespresso’s digital edge in e-commerce
: Fenyvesi Liliána Klára
: Fenyvesi Liliána Klára
Szállodaipar Magyarországon és a szállodában előforduló kommunikációs helyzetek a 22 Boutique Hotel példáján
: Spiegel Alexandra
: Spiegel Alexandra
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge
: Almási Csenge
Protokoll és kommunikációs helyzetek bemutatása a budapesti Mercure Hotel Korona életében
: Ujszászi Petra
: Ujszászi Petra
Amit az üzleti életről tudni kell - etikett és protokoll Olaszország sajátosságainak tükrében
: Harmath András
: Harmath András
A PROTOKOLL ÉS A KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK MEGJELENÉSE A BUDAPESTI MERCURE HOTEL KORONA ÉLETÉBEN
: Leitner Nóra
: Leitner Nóra
The role of water in the international relations - Water diplomacy on the rise
: Czikó Judit
: Czikó Judit
Az etikett és protokoll sajátosságai az egyes országokban, különös tekintettel az Európai Unió tagállamaira
: Debreczeni Dóra
: Debreczeni Dóra
A vidéki szállodákban rejlő lehetőségek és a kommunikáció,etikett fontossága a Nádas Tó Park Hotel***superior bemutatásában
: Szenyán Claudia
: Szenyán Claudia
A filmnyelvben előforduló képzőművészeti struktúrák
: Steiner Krisztián
: Steiner Krisztián
Az adóvégrehajtás leggyakrabban előforduló nehézségei
: Penczner Piroska
: Penczner Piroska
The Commercial Relevance of Water Management and Hungary’s Water Policy Perspectives
: Horváth Boglárka
: Horváth Boglárka
Climate Change - Water as a scarce resource in Hungarian water tourism
: Szigeti Ilka
: Szigeti Ilka
Vendéglátási etika és etikett
: Safranka Lexa
: Safranka Lexa
Water Diplomacy in Central Asia Water as a Source of Regional Cooperation or Conflict?
: Norboeva Oysuluv
: Norboeva Oysuluv
A HUMÁNMENEDZSMENT AKTUALITÁSAI, A DOLGOZÓK ELÉGEDETTSÉGE, MOTIVÁLTSÁGA, ELVÁRÁSAI A TISZA HOTELBEN, ILLETVE AZ ÁTLAG MAGYAR SZÁLLODÁKBAN.
: Sóti Szilvia
: Sóti Szilvia
Vendéglátásban előforduló konfliktus típusok és azok következményei
: Kőhalmi Lilla Eszter
: Kőhalmi Lilla Eszter
Papírmentesség a szállodákban
: Papoulidis Anna Dária
: Papoulidis Anna Dária
A Front Office működésének komplex elemzése a Kempinski Hotelben
: Bódizs Ágnes
: Bódizs Ágnes
Stop wasting water! Water consumption in the Students’ Halls of Residence at Mátyásföld of Budapest Business School
: Juhász Eszter
Megjelent: (2019)
: Juhász Eszter
Megjelent: (2019)
Magyarország kalandturisztikai helyzetek és lehetőségei
: Chen Huirong
: Chen Huirong
Különleges helyzetek kezelése a turizmusban
: Dósa Orsolya Viktória
: Dósa Orsolya Viktória
Hasonló tételek
-
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin -
A SZÁLLODÁKBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A CITY COMFORT APARTMENTS PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Sándor András -
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta -
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla -
Szállodai kommunikációs, etikett és protokoll elvárások a Bristol Hotelben
: Csótár Rebeka