Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Petra Krisztina
További közreműködők: Nagy János Sebestyén
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:banki rendszerek
bankszámlanyitás
folyószámlavezetés
kis- és középvállalkozás - KKV
ügyfélkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37368

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37368
005 20210922100856.0
008 210922suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Boros Petra Krisztina 
245 1 0 |a Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál  |c Boros Petra Krisztina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Vállalati ügyfélkezelés és számlavezetési folyamatok a Budapest Banknál Boros Petra Krisztina Pénzügy és számvitel, Vállalkozási szakirány Magyarország és a világ gazdaságában is a hitelkereskedelmi bank meghatározó szerepet tölt be. Számos gazdasági szereplőnek teremt munkahelyet, mellyel a megélhetésüket tudja biztosítani, valamint hozzájárul az adott országbeli bruttó nemzeti jövedelemhez is.Jelen dolgozatomban a fent említett kereskedelmi bank területén tevékenykedő Budapest Bank Zrt. vállalati üzletágának kutatását fogom elvégezni. A tanulmányom célja, hogy megvizsgáljam a vállalat teljes gazdasági helyzetét, az elvégzett analízis során kapott eredményeket elemezve feltárjam a vállalat lehetséges problémáit az ügyfélkezelés és számlavezetés kapcsán. A társaság vizsgálatán keresztül bepillantást nyerhetünk a kereskedelmi szféra működési konstrukciójáról, törvényi szabályozásáról, fő tevékenységéről. Az elméleti bekezdésekben ki fogok térni a Bank új tulajdonosára, mely 2020 év végétől a Magyar Bankholding Zrt. Ezután az általános és vállalati szektor ismertetőire térek ki, ezen belül arra is, hogy milyen típusú vállalatok érdekeltek ebben. Későbbiekben taglalni fogom a számlanyitás előzményeit, melyet három fő pontban foglaltam össze: Árazás, Ajánlat és Szerződés. Az  elemzés keretein belül kitérek a jelenlegi vírushelyzet kihatásaira. Részletezni fogom külön pontban az bankkártyák típusait, előnyeit és hátrányait. Az elméleti részt az Budapest Bank Zrt. számlamegszüntetési folyamatával, illetve a formanyomtatványok bemutatásával zárom. Beszélni fogok még a társaság jövőbeni terveiről, elképzeléseiről. Az átfogó elemzés elvégzését követően javaslatokat teszek a vállalat jövőbeni működésének fenntartása érdekében. Az utolsó pontban összefoglalom a dolgozatból levonható konklúziókat. A Budapest Bank, az MKB Bank és a Takarékbank integrációjával 2023-tól Magyarország lakosait és vállalkozásait már egy egységes pénzintézet szolgálja ki, amely tervei szerint átformálja a bankokról kialakult hagyományos képet. 
695 |a banki rendszerek 
695 |a bankszámlanyitás 
695 |a folyószámlavezetés 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a ügyfélkapcsolat 
700 1 |a Nagy János Sebestyén  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37368/1/Z%C3%A1r%C3%B3dolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37368/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37368/3/Z%C3%A1r%C3%B3%20dolgozati%20%C3%B6sszefoglal%C3%A1s_2021_FOSZK_v%C3%A9gleges.pdf  |z Dokumentum-elérés