A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szommer Gábor
Other Authors: Andrási Dr. Gábor
Máté Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:élelmiszer feldolgozás
marketing
piaci bevezetés
piackutatás
portfólió
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37542

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37542
005 20210923105228.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szommer Gábor 
245 1 2 |a A FINO-FOOD Kft. piacra lépése a vegán termékportfólióval  |c Szommer Gábor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Fő célja a kutatásnak: Eldönteni, hogy érdemes-e egy tejfeldolgozónak a vegán piacra belépniA mondanivaló: Megvizsgálni a konkurenciát, feltérképezni saját lehetőségeinket és a megoldási optimumot megtalálni.Kutatási módszertanok: kvalitatív és kvantitatív kutatások és azok eredményeinek értékelés, lefordítása a vállalkozásra.A konklúzió: A Fino-Food Kft. a nemzetközi fogyasztási szokások változásait és élelmiszeripari trendjeit nyomon követve, saját és ágazati kutatásai eredményeivel megerősítve meghozta a döntést, hogy elkötelezetten innovatív élelmiszerfeldolgozóként belép a vegán tejtermék helyettesítők piacára. A rendelkezésekre álló erőforrások optimalizálása és a kockázatok csökkentése érdekében két lépésre bontotta a piaci bevezetést. Az első körben 5 cikkel ( sajt, túró, tejföl helyettesítők ) lép be a kategóriába, majd ennek a sikerét felülvizsgálva 2021. második felében dönt a legnagyobb forgalmú, de számára legjelentősebb invesztíciót igénylő termékcsoportokba ( növényi italok, növényi tejszín helyettesítő ), ill. az egyéb niche kategóriákba történő belépésről. Az új kategória jelentősen javíthatja a vállalkozás jövedelmezőségét hosszútávon és addicionális hatásként a diverzifikáltabb csatorna építési törekvéseket és export piaci növekedési ambícióit is támogatja. A kutatások a kialakult designt a vezető márkák közé sorolták. 
695 |a élelmiszer feldolgozás 
695 |a marketing 
695 |a piaci bevezetés 
695 |a piackutatás 
695 |a portfólió 
700 1 |a Andrási Dr. Gábor  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37542/1/A_fino_food_kft_piacral%C3%A9p%C3%A9se_vagan_termekportfolioval.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37542/2/BGE_nyilatkozat_szakdolgozat_st%C3%A1tusz.pdf  |z Dokumentum-elérés