Az étrend-kiegészítőknél használt marketing eszközök

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kanizsai-Nagy Ákos
Other Authors: Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Format: Thesis
Kulcsszavak:diagramok
egészség
étrend-kiegészítő
kutatás
marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37551
Description
Abstract:Dolgozatom első részében ismertetem az étrend-kiegészítők fogalmát és annak piacát. Ezt követően az egyetemen tanultak alapján ismertetem a marketingkommunikációt. Itt külön kitérek annak szerepére, elemeire, területeire. Továbbá egy külön részben röviden bemutatom az ATL és BTL eszközöket. Fontosnak tartottam a megfelelő irodalmi áttekintést ezért több szakirodalmat is felhasználtam. Ezt követően bemutatom a szakmai gyakorlati helyemet az Egészségpláza Budapest Kft.-t. A továbbiakban az interjú és a kérdőív fontosságát mutatom, be majd ismertetem a válaszokat, illetve összegzem az eredményeket. A dolgozatom végén összefoglalom az addig olvasottakat és konklúziókat vonok le a szakirodalom és a kutatásaimra kapott válaszok alapján.