Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
Saved in:
Main Author: | Lovász Hajnalka |
---|---|
Other Authors: | Zelena Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | 7p marketing marketing mix Tourinform turizmus |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37555 |
Similar Items
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge
: Almási Csenge
Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
: Szemán Aletta Berill
: Szemán Aletta Berill
A Tourinform irodák által betöltött funkciók
: Faragó Luca Rebeka
: Faragó Luca Rebeka
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona
: Jelinek Zsófia Ilona
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika
: Cserti Viola Erika
Burger king Marketing Mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A marketing mix vizsgálata a street food világában.
: Németh Csaba Bendegúz
: Németh Csaba Bendegúz
Japán és Olaszország viselkedéstechnikai elemeinek vizsgálata
: Major Nikolett
: Major Nikolett
A Burger King marketing mix elemei
: Vrbovszki Tamás
: Vrbovszki Tamás
A Tourinform rendszerének bemutatása, a gyakorlati helyszín kihívásai
: Szabó Szabina
: Szabó Szabina
The New Media's Effects on Hospitality Marketing Mix
: Rétszilasi Melinda
: Rétszilasi Melinda
A magyarországi barkácsáruházak Corporate Design elemeinek vizsgálata
: Kerék Viktória
: Kerék Viktória
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
A kommunikáció és szolgáltatásmarketing tevékenység bemutatása a Nagykanizsai Tourinform irodában
: Molnár Lilla
: Molnár Lilla
Az IKEA tevékenysége, fókuszban a marketing-mix elemeivel
: Szabó Levente
: Szabó Levente
Herendi Porcelánmanufaktúra Zrt. kereskedelme és marketing mix elemzése
: László Flóra Éva
: László Flóra Éva
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
A reklámok vizuális és auditív elemeinek szinkronitás-preferencia vizsgálata
: Fazekas Norbert
: Fazekas Norbert
Az egészséges életmód egyes elemeinek vizsgálata egyetemi hallgatók körében
: Kollár Mónika
: Kollár Mónika
K-Pop 4E azaz a kreatív és kulturális ipari marketing-mix elemeinek bemutatása a dél-koreai popzenében (K-Popban) és filmsorozatoknál (K-drámáknál) használt marketing eszközök példáján keresztül =K-POP 4E - INTRODUCTION OF THE MARKETING-MIX OF THE CREATIVE AND CULTURAL INDUSTRY THROUGH THE EXAMPLES OF THE MARKETING ASSETS USED IN THE SOUTH KOREAN POP MUSIC (KPOP) AND TV SERIES (K-DRAMAS)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
: Gajzágó Éva Judit
Published: (2021)
Online marketing mix - A megtérülés és a hatékonyság szerepe
: Boronkai Boglárka
: Boronkai Boglárka
A marketing-mix integrációja a METRO Kereskedelmi Kft. vonatkozásában
: Somogyi Vanessza Petra
: Somogyi Vanessza Petra
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
: Horváth András István
Published: (2013)
: Horváth András István
Published: (2013)
Egyedi tőkepiaci portfólió kialakítása és elemeinek elemzése
: Lőrincz Dávid
: Lőrincz Dávid
Sugár Mozi külső környezeti elemeinek elemző bemutatása
: Balázs Márk
: Balázs Márk
A marketing mix alkalmazása a Studex Hungary Kereskedelmi Kft. gyakorlatában.
: Jacob Jázmin Zoé
: Jacob Jázmin Zoé
Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában
: Adamik Ottília
: Adamik Ottília
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
Vállalatok vizuális arculati elemeinek hatása a vásárlási szokásokra
: Solymoss Júlia
: Solymoss Júlia
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Szervezeti kultúra vizsgálata és elemeinek megjelenése a munkavállalói preferenciák generációs viszonylatában
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
A TEVA Gyógyszergyár Zrt. marketing mix tevékenységének értékelő elemzése a Vibovit gumivitamin példáján keresztül
: László Dóra
: László Dóra
Az RTL KLub arculati elemeinek bemutatása és elemzése
: Kádár-Gál Dóra
: Kádár-Gál Dóra
Egy tanácsadást szolgáltató vállalkozás cégfilozófiai elemeinek elemző bemutatása
: Faragó Barbara Linda
: Faragó Barbara Linda
Vevőmenedzsment és vásárlói igények vizsgálata egy piacvezető ruházati cégcsoport tevékenységén keresztül
: Lődör Bettina
: Lődör Bettina
Similar Items
-
A protokoll, etikett és kommunikáció egy Tourinform iroda keretein belül
: Almási Csenge -
Integrált marketingkommunikáció a Kiskőrösi Tourinform irodán keresztül
: Szemán Aletta Berill -
A Tourinform irodák által betöltött funkciók
: Faragó Luca Rebeka -
A roma lakosság mint speciális célcsoport integrációja a munkaerő-piacra (gyöngyösi kistérségben)
: Jelinek Zsófia Ilona -
Bp Creamy marketing - mix elemzés
: Cserti Viola Erika