A magyarországi kereskedelmi televíziók marketingkommunikációs eszközei és azok innovatív fejlesztési lehetőségei
Saved in:
Main Author: | Száraz András István |
---|---|
Other Authors: |
Máté Dr. Zoltán
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kereskedelmi televízió marketingeszközök marketingkommunikáció marketingtevékenység média |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37563 |
Similar Items
A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása
: Kocsenda Miklós
: Kocsenda Miklós
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea
: Balázs Andrea
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta
: Tóth Renáta
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara
: Antal-Kis Barbara
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia
: Szolyák Szilvia
Gyógyszeripar marketingkommunikációs eszközei és azok alkalmazása
: Nagy Gergely Norbert
: Nagy Gergely Norbert
A kereskedelmi televíziók szerepe a gazdaságban
: Gáti Zsanett
: Gáti Zsanett
A kereskedelmi televíziók kommunikációjának ezer arca
: Vass Viktória
: Vass Viktória
A marketingkommunikáció eszközei és azok alkalmazása a Starbucks Magyarország kávéházláncnál
: Kun Enikő
: Kun Enikő
Az online turizmus marketingkommunikációs eszközei és azok változásai a megváltozott utazási szokások tükrében.
: Juhász Réka Kata
: Juhász Réka Kata
A marketingkommunikáció eszközei és hatékonysága
: Nagy Cintia
: Nagy Cintia
A Samsung marketing tevékenység elemzése a televíziók piacán
: Ughy Ármin
: Ughy Ármin
Marketingkommunikációs eszközök és azok hatása a magyarországi streaming szolgáltatók esetében
: Sebők Imre
: Sebők Imre
Balatonfüredi Airbnb szállások marketingkommunikációs eszközei
: Kövesdi Kitty
: Kövesdi Kitty
Állatasszisztált fejlesztési módszer, mint innovatív felnőttképzési lehetőség
: Scháden Dorina
: Scháden Dorina
A magyarországi horgászturizmus fejlesztési lehetőségei
: Fonth Tamás
: Fonth Tamás
Tom Market marketingkommunikációs tevékenysége és fejlesztési lehetőségei
: Vámosi Tétisz
: Vámosi Tétisz
Hazai és nemzetközi rendezvények marketingkommunikációs eszközei
: Moldován Zita
: Moldován Zita
Adidas offline és online marketingkommunikációs eszközei
: Molnár Péter Márk
: Molnár Péter Márk
Végrehajtás eszközei, lehetőségei
: Oláh Emese
: Oláh Emese
A magyarországi kis – és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei és eszközei napjainkban
: Csorba Csilla
: Csorba Csilla
Az Exit The Room Kft. marketingkommunikációs eszközei
: Kánya Dóra
: Kánya Dóra
Televíziók műsorstruktúrái, avagy mit jelent a nézettség a 21. században
: Jung Ágnes
: Jung Ágnes
Innovatív fizetés, innovatív ügyfelek?
: Geszti Réka Kriszta
: Geszti Réka Kriszta
Hogyan befolyásolja a kereskedelmi televíziók nézettségét a bennük megjelenő tartalom? – Út a TV2 Csoport piacvezetővé válásához
: Vincze Zoltán Kristóf
: Vincze Zoltán Kristóf
A Telekom Volt Fesztivál szállás lehetőségeinek elemzése és azok fejlesztési lehetőségei
: Menyhárt Krisztina
: Menyhárt Krisztina
Pest Megyei Kormányhivatal adatkezelő szoftverei a gyakorlatban és azok fejlesztési lehetőségei
: Oláh Máté Viktor
: Oláh Máté Viktor
Televíziók szerepe a technológiai konvergenciában és a fogyasztókat körülvevő digitális környezetben
: Taczman Máté
Published: (2014)
: Taczman Máté
Published: (2014)
Gazdasági Társaság által használt informatikai eszközök használata és azok fejlesztési lehetőségei
: Szederkényi Miklós
: Szederkényi Miklós
A marketingkommunikáció eszközei az Alfréd Panzió gyakorlatában
: Balogh Tamás
: Balogh Tamás
A síturizmus magyarországi helyzete és fejlesztési lehetőségei
: Mandics Péter
: Mandics Péter
Innovatív elektrofiziológiai térképezőrendszer magyarországi bevezetése és üzleti modellje
: Fodor Bálint Dániel
: Fodor Bálint Dániel
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
A fizetési rendszer digitalizációjának legnépszerűbb eszközei és azok hatása a kereskedelemre
: Kocsis Barnabás
: Kocsis Barnabás
Az automatizáció eszközei a logisztikában és azok alkalmazása az Aldi raktárában
: Nagy Olivér Bendegúz
: Nagy Olivér Bendegúz
Az adóvégrehajtás eszközei és lehetőségei
: Fakan Éva Ninetta
: Fakan Éva Ninetta
Similar Items
-
A magyarországi kereskedelmi televíziók ön-promóciójának összehasonlítása
: Kocsenda Miklós -
Marketingkommunikáció eszközei, azok alkalmazási köre
: Balázs Andrea -
Termékmegjelenítés a kereskedelmi televíziók kínálatában
: Tóth Renáta -
A kereskedelmi televíziók gazdasági reklámtevékenysége
: Antal-Kis Barbara -
A Samsung televíziók marketingkommunikációs tevékenységének vizsgálata
: Szolyák Szilvia