Az Yves Rocher tevékenysége és termékeinek megjelenése a hazai fogyasztók attitűdjében
Elmentve itt :
Szerző: | Gyenes Tünde |
---|---|
További közreműködők: | Fabula László |
Kulcsszavak: | Kereskedelem Multinacionális vállalat Környezetbarát Fogyasztói attitűd Kérdőív elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/3759 |
Hasonló tételek
Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre
: Nanys Jaqueline
: Nanys Jaqueline
Az Yves Rocher vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Jászberényi Kitti
: Jászberényi Kitti
A passzívház sajátosságainak elemzése, és annak megjelenése a hazai lakosság attitűdjében
: Hodosi Erika
: Hodosi Erika
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A marketingstratégia megjelenése a Fibre Net Srl. termékeinek külföldi piacra való bevezetésében és promóciójában
: Drexler Mónika
: Drexler Mónika
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
Az alkoholfogyasztási szokások Magyarországon, a Diageo termékeinek ismerete
: Óvári Zsombor Krisztián
: Óvári Zsombor Krisztián
A Raiffeisen Bank Zrt. befektetési termékeinek összehasonlítása
: Iványi Bence
: Iványi Bence
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
Az Alanor marketingkommunikációs tevékenysége és megoldások a fogyasztók megtartására, ösztönzésére
: Dorogi Luca
: Dorogi Luca
A Rauch Hungária Kft. piaci környezetének és termékeinek vizsgálata
: Újmári-Tóth Gréta
: Újmári-Tóth Gréta
A Golden Brothers Zrt. sajátmárkás termékeinek online piaci bevezetése
: Tamási Huba
: Tamási Huba
Kézmuves sajtok felhasználása a vendéglátásban - Igmándi Sajtmuhely termékeinek bemutatása
: Létai Flóra
: Létai Flóra
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
A Temaforg Kunszentmiklós Kft. Bondtex és geotextília termékeinek ellátási lánca
: Gergely Veronika Dorka
: Gergely Veronika Dorka
Az internetes kereskedelem megítélése a hazai fogyasztók körében
: Molnár Boglárka
: Molnár Boglárka
A hazai fogyasztók repoharakkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
Lakáscélú megtakarítások a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. szakosított hitelintézet termékeinek fókuszában
: Váradi Henrietta
: Váradi Henrietta
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
A Zara vállalat termékeinek és az üzletekben vásárlók vásárlói szokásainak vizsgálata Magyarországon
: Kertész Márton
: Kertész Márton
A dm Kft. környezetbarát termékeinek ismerete, és azok tudatosítása a fogyasztókban
: Margull Diána
: Margull Diána
A Panyolai Szilvórium Zrt. pálinkafőzdéjének bemutatása és termékeinek felhasználása a vendéglátásban
: Czimre Kitti
: Czimre Kitti
A rovar alapú élelmiszerek elfogadottsága hazai fogyasztók körében
: Dobos Boglárka
: Dobos Boglárka
A zöldmarketing jelenlegi helyzete, kommunikációs lehetőségei, valamint a zöld fogyasztók megjelenése külföldön és Magyarországon
: Mogyorósi Eszter
Megjelent: (2014)
: Mogyorósi Eszter
Megjelent: (2014)
A Magyar Termék védjegy megítélése a hazai fogyasztók körében
: Paksi Márk
: Paksi Márk
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
Új termék piaci marketingje, A Mucius Scaevola Kft. design termékeinek kommunikációs stratégiája
: Pap Rita
: Pap Rita
Humán erőforrás tevékenység változásainak megjelenése adott kereskedelmi vállalatnál
: Dörflinger Anna Tímea
: Dörflinger Anna Tímea
A hazai kekszek jellemzői az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatokban és a fogyasztók megítélése
: Faddi Rebeka
: Faddi Rebeka
Az elektronikus kereskedelem fejlődésének hazai trendjei és magyar perspektívái a fogyasztók körében
: Csukás Milán
: Csukás Milán
A fogyasztói magatartás vizsgálata a hazai kraft sör fogyasztók körében
: Farkas Szilveszter Roland
: Farkas Szilveszter Roland
A fenntarthatóság megjelenése a Bunge Zrt. irodai tevékenysége során
: Szabó Krisztina
: Szabó Krisztina
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
Hazai vállalkozások megjelenése Kínában Egy képviseleti iroda nyitása Shanghaiban
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
Pizza vagy gulyás? Az olasz és a magyar élelmiszeripari szabàlyozàsok összehasonlítása, ezen országok termékeinek piaci helyzete
: Sallai Ivett
: Sallai Ivett
A tradicionális és az újhullámos desszertek iránti kereslet elemzése a hazai fogyasztók körében
: Szögeczki Luca
: Szögeczki Luca
Hasonló tételek
-
Vállalati társadalmi felelősségvállalás fogyasztókra gyakorolt hatása Magyarországon - Fókuszálva a The Body Shop, Lush, Yves Rocher és Manna cégekre
: Nanys Jaqueline -
Az Yves Rocher vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Jászberényi Kitti -
A passzívház sajátosságainak elemzése, és annak megjelenése a hazai lakosság attitűdjében
: Hodosi Erika -
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota -
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva