A Szerszámoutlet fejlődése a külső és a belső kommunikáció terén

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kővári Virág Kíra
Other Authors: Harsányi Dr. Dávid
Format: Thesis
Kulcsszavak:Akmé Kft.
belső kommunikáció fejlesztése
marketingkommunikáció
Szerszámoutlet
szervezeti kommunikáció
vállalati kommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37595
Description
Abstract:Egy szervezet életében is elengedhetetlen alappillér a megfelelő kommunikáció, ahol kisebb nagyobb csoportot és közösséget alkotnak a szervezet tagjai. Záródolgozatomban az AKMÉ Kft. budapesti részlegének, más néven a Szerszámoutletnek a külső és a belső kommunikációjának fejlődését vizsgálom. Az évek alatt gyors növekedésnek indult a cég, és már nem elegendő a kis méretű családi vállalkozásnál bevált külső és belső kommunikációs eszközök használata. A vizsgált vállalat tanulmányozása során arra a következtetésre jutottam, hogy minél rövidebb idő alatt esik át egy szervezet gyors és jelentős fejlődésen, a belső rendszerek ugyan ilyen gyorsan válnak elavulttá. Ezt szemlélteti az is, hogy az érintett cég munkavállalóinak száma pár év alatt megduplázódott, így az eddigi belső kommunikációs megoldások felülvizsgálatra és fejlesztésre szorulnak. Ahhoz, hogy egy növekvő vállalat lépést tudjon tartani a fejlődés ütemével, elengedhetetlen, hogy belső rendszerei tudatosan ki legyenek alakítva. Ebből eredően, minél nagyobb egy vállalat, annál fontosabb a tudatosan megtervezett, összehangolt marketing kialakítása is, ugyanis felgyorsult a világ és folyamatosan változnak a vásárlói szokások, amiket a vállalat sikeressége érdekében szükséges figyelembe venni. Célom, hogy záródolgozatommal a legjobb tudásom szerint hozzájáruljak a vállalat kommunikációjának fejlesztéséhez.