A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Kovács Tamás
Other Authors: Halek Márton
Szabó Dr. Zoltán
Format: Thesis
Kulcsszavak:légkondicionáló
marketing
marketingmix
marketingstratégia
összehasonlító számvitel
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37602

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg37602
005 20210923105438.0
008 210923suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kovács Tamás 
245 1 2 |a A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása  |c Kovács Tamás  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozati kutatásom során, légkondicionálók jelenlegi piaci helyzetét kívánom bemutatni, az elmúlt 10 év piaci változását elemezni, külföldi és a hazai viszonylatban egyaránt. Az általános piaci körképet követően, két piacuraló márkát, a Daikin és a Gree márkát összehasonlítva elemzem. A Daikin a légkondicionáló piacon már a kezdetektől jelen lévő japán márka, míg a Gree a jelenlegi piacon leginkább feltörekvő márkának számít. Kutatásom során részletesen megvizsgálom és összehasonlítom a két márka marketingszemléleteit és megjelenéseit. Továbbá kutatásom során felmérem az általános vevői igényeket is, különös tekintettel a fent felsorolt két márkával való elégedettséget, ismertséget. Kutatásom célja, hogy az általam megfogalmazott hipotézis, miszerint: „A Gree modernebb marketingszemléletének köszönhetően tudta átvenni a piacvezető helyet a Daikin-tól” alátámasztást nyerjen, vagy cáfolásra kerüljön. 
695 |a légkondicionáló 
695 |a marketing 
695 |a marketingmix 
695 |a marketingstratégia 
695 |a összehasonlító számvitel 
700 1 |a Halek Márton  |e ths 
700 1 |a Szabó Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/37602/1/Kov%C3%A1cs%20Tam%C3%A1s_A%20l%C3%A9gkondicion%C3%A1l%C3%B3%20piacot%20ural%C3%B3%20m%C3%A1rk%C3%A1k%20marketingstrat%C3%A9gi%C3%A1j%C3%A1nak%20%C3%B6sszehasonl%C3%ADt%C3%A1sa.pdf  |z Dokumentum-elérés