Az e-kereskedelem térhódítása; A digitalizáció hatása az Üzleti modell-, illetve stratégiaalkotásra a L'Oréal Magyarország Kft. tükrében
Saved in:
Main Author: | Kovács Balázs Ignác |
---|---|
Other Authors: |
Csonka Dr. László
Németh Gergő |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitalizálás - digitalizáció e-kereskedelem innováció L'Oreal Magyarország Kft. üzleti modellek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37613 |
Similar Items
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi
: Sidló Noémi
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca
: Törzsök Luca
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
: Südi Sára Éva
Published: (2019)
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő
: Takács Enikő
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)
: Jónás Dóra
Published: (2007)
A L'Oréal Marketingstratégiájának átalakulása a 21. században
: Hüvös Gabriella Mandula
: Hüvös Gabriella Mandula
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
L'Oréal Paris termékekkel kapcsolatos elégedettség és lojalitás vizgsálata
: Kálló Enikő
: Kálló Enikő
The Image of Women in Commercials - L'Oréal - Because I'm worth it
: Tassi Eszter
: Tassi Eszter
A dekorkozmetikai piac Magyarországon és a L'Oréal Paris márkastratégiája
: Adamcsek Leona
: Adamcsek Leona
A L'Oréal stratégiája a fodrászati piacon - egy stratégiai döntés előkészítése
: Länger Jelena
: Länger Jelena
Informatikai rendszer által támogatott folyamatfejlesztés a L'Oreal Magyarország Kft.-nél
: Szkok Dávid
: Szkok Dávid
Everything Connects to Everything Else - or the Importance of CRM in the E-commerce of L'Oréal Magyarország Kft.'s Active Cosmetics Division
: Zagyi Fanni Fruzsina
: Zagyi Fanni Fruzsina
Marketing árképzés sajátosságai a luxusiparban a L’Oréal Magyarország Kft. példáján keresztül
: Csige Noémi Krisztina
: Csige Noémi Krisztina
Új szereplő az illatszerek piacán, a L'Oréal vállalat Maybelline márkájának kiterjesztése
: Csutorás Judit
: Csutorás Judit
The role of brand image and brand identity of L'Oréal Professional Products in the consumer behaviour of Gen Z
: Kádár Luca
: Kádár Luca
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Az e-kereskedelem térhódítása a globális piacon
: Perzsina Bianca
: Perzsina Bianca
Csomagolásmentes üzleti modell a versenyképesség, illetve a fenntarthatóság tükrében
: Hardi Csaba
: Hardi Csaba
E-kereskedelem, a kupon-modell előnyei és kockázatai
: Antal Dávid
: Antal Dávid
A kereskedelmi üzleti modell átalakulása a digitalizáció hatására
: Szabó Gréta
: Szabó Gréta
Az online kereskedelem térhódítása, valamint a hagyományos kereskedelem létjogosultsága a kiskereskedelemben
: Vaju Orsolya
: Vaju Orsolya
Út a fejlődés felé, avagy a digitalizációs technológiák térhódítása
: Budavári Balázs Attila
: Budavári Balázs Attila
A digitalizáció és az e-kereskedelem hatása az élelmiszer-vásárlásra.
: Lutz Kristóf Sámuel
: Lutz Kristóf Sámuel
Üzleti modell elemzés a Magyar Telekom Nyrt., illetve annak KKV szegmensében
: Serfőző Kitti Nikolett
: Serfőző Kitti Nikolett
Az e-sport térhódítása és gazdasági vonatkozásai
: Szilágyi Bence
: Szilágyi Bence
E-kereskedelem és E-logisztika fontossága a mindennapokban és az üzleti életben
: Nagy Olívia
: Nagy Olívia
Az E – kereskedelem és a digitalizáció hatásai a világgazdaságra és a társadalomra
: Major Bendegúz Ferenc
: Major Bendegúz Ferenc
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. Az üzleti modell fejlődése. E-business vállalkozás üzleti modelljének kritikai bemutatása.
: Diószegi Dávid
: Diószegi Dávid
Üzleti modellek a hálózati gazdaságban. Az üzleti modell fejlődése. E-business vállalkozás üzleti modelljének kritikai bemutatása.
: Herman Ábel
: Herman Ábel
E-kereskedelem napjainkban vásárlási szokások
: Kertész Zsófia
: Kertész Zsófia
Az e-kereskedelem térnyerése
: Schwetz Viktor
: Schwetz Viktor
A digitalizáció eredményre gyakorolt hatása a KKV szektorban, az üzleti modell vizsgálatán keresztül
: Helyes Márk
: Helyes Márk
E-kereskedelem fogyasztói magatartás és webáruház választási szokások vizsgálata
: Dreisziger Máté
: Dreisziger Máté
Q-commerce, avagy a gyors online élelmiszer-kereskedelem térhódítása hazánkban és világszerte
: Fodor Tamás
: Fodor Tamás
Similar Items
-
A L'Oréal Magyarországon Az imázs és a vállalati kultúra összefüggései
: Sidló Noémi -
Az üzleti etika szerepe a L'Oréal vállalati stratégiájában
: Törzsök Luca -
Diversification in the cosmetic industry through the company L’Oreal
: Südi Sára Éva
Published: (2019) -
A L'Oréal Paris szépségnagykövetek szerepe a marketingkommunikációban
: Takács Enikő -
Toborzás, kiválasztás a L'Oréal Magyarország Kft.-nél
: Jónás Dóra
Published: (2007)