Az adat szerepe az online marketing piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jászberényi-Szurok Rebeka
További közreműködők: Gyene Dr. Pál István
Harsányi Dr. Dávid
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:adatbiztonság
adatgyűjtés
adatok
digitális média
GDPR (General Data Protection Regulation)
online marketing
reklámkampány
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37617
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja körül járni az adott témát, miszerint napjainkban az online marketing világában a legfontosabb ütőkártya az adat, mégpedig a felhasználókról szerzett adat. Ez alapján tudunk megfelelően célozni egy-egy hirdetést, felmérni annak sikerét, elemezni, valamint elszámolni is. Az uralja a piacot, aki a legtöbb adattal rendelkezik fogyasztóiról és aki ezt jól tudja használni. Kérdés azonban felhasználói oldalról, mi éri meg nekünk? Megéri-e az adatainkkal fizetni? Tudjuk-e valójában mire használják fel adatainkat? Az is lehet, hogy mégsem minden egyszerű „adathalászat”?