A hitelességfókusz avagy a hitelesség alakulása napjainkban
Elmentve itt :
Szerző: | Kowalski Boglárka |
---|---|
További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói csoportok hitelesség marketing online értékesítés pszichológia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37620 |
Hasonló tételek
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás
: Bálint Noel Tamás
Az ígéret, mint hitelesség
: Mátrai Patrik
: Mátrai Patrik
Higgyünk a szemünknek? A hitelesség nyomában A magyar internetes hírportálok hitelessége
: Héjj Szilárd
Megjelent: (2007)
: Héjj Szilárd
Megjelent: (2007)
A politikai marketingkommunikáció hitelessége Magyarországon
: Rémai Zsolt Patrik
: Rémai Zsolt Patrik
Egy NBA beatwriter szakmai hitelessége
: Kun Zsolt
: Kun Zsolt
A média nyelve és a hitelesség a sajtószabadság értelmezése, a nyomtatott sajtó szabályozása és önszabályozása a hitelesség tükrében
: Várszeginé Szabó Orsolya
: Várszeginé Szabó Orsolya
Az egészségtudatos táplálkozás hitelessége a XXI. században
: Szemző Rebeka Bernadett
: Szemző Rebeka Bernadett
A közvélemény-kutatások hitelessége és manipulatív szerepe
: Hajdu Mária
: Hajdu Mária
A lakáspiac alakulása napjainkban
: Szeker Zsófia
: Szeker Zsófia
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
Budapesti kávéházak története - A budapesti kávéházak vendégkörének alakulása napjainkban
: Bukovszki Boglárka
: Bukovszki Boglárka
A lakossági hitelezés és alakulása napjainkban
: Katona Viktória
: Katona Viktória
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
A Budapest Bank munkáltatói márkájának hitelessége a gyakornoki program sikerességének tükrében
: Györkös Beáta Anna
: Györkös Beáta Anna
A MUNKA-MAGÁNÉLET EGYENSÚLY ALAKULÁSA NAPJAINKBAN, AVAGY AZ EGYÉN ÉRVÉNYESÜLÉSE KKV-K ÉS MULTIK VILÁGÁBAN
: Bürgés Barbara Noémi
: Bürgés Barbara Noémi
Hitelesség és paraszociális kapcsolatok az influencer marketingben és ezek hatása a fogyasztói magatartásra
: Pásti Anett
: Pásti Anett
A munkáltatói márkaépítés hitelessége, különös tekintettel egy független employer branding szolgáltató példáján keresztül
: Siménfalvy Csongor Szabolcs
: Siménfalvy Csongor Szabolcs
Az illeték jelentősége, szerepe, valamint az illetékbevételek alakulása napjainkban
: Hanák Tünde Dorottya
: Hanák Tünde Dorottya
Boboo Budapest digitális marketing stratégiája
: Kowalski Boglárka
: Kowalski Boglárka
Vállalati stratégiák alakulása ezredfordulón és napjainkban a generációs változások következtében.
: Horváth Áron
: Horváth Áron
Lakáspiac alakulása napjainkban, kormány lakás politikájának hatása az Y generációra
: Kovács Dániel
: Kovács Dániel
Fogyasztói magatartás, avagy a ruhavásárlási szokások alakulása
: Bocskor Nikolett
: Bocskor Nikolett
Esküvőszervezés napjainkban, avagy az esküvőszervező szakma kilátásai
: Lukács Angelika
: Lukács Angelika
A blockchain technológia, avagy a virtuális pénz napjainkban
: Ertinger Márk
: Ertinger Márk
Influencer marketing a gyakorlatban, avagy véleményvezérek szerepe napjainkban
: Bugyi Szandra
: Bugyi Szandra
"Rugalmasság éjjel-nappal", avagy Az autókölcsönzés helyzete napjainkban
: Pári Péter János
Megjelent: (2013)
: Pári Péter János
Megjelent: (2013)
Az eseménymarketing helyzete napjainkban - avagy a válság alatt és után?
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
: Harsányi Dávid
Megjelent: (2012)
A tolmácsoláshoz szükséges képességek és a tolmács-személyiség alakulása napjainkban. Képességfejlesztés a Tolmácsolás-gyakorlat órán
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2011)
: Válóczi Marianna
Megjelent: (2011)
Az FHB Bankcsoporttá alakulása az oktatás tükrében
: Huszár Boglárka
Megjelent: (2007)
: Huszár Boglárka
Megjelent: (2007)
Energiahatékonyság napjainkban
: Kottmayer Krisztina
: Kottmayer Krisztina
Közbeszerzés napjainkban
: Szijjártó-Tihanyi Annamária
: Szijjártó-Tihanyi Annamária
Magyarország államadósságának alakulása 2020-ban - avagy a pandémiás időszak hatása a magyar gazdaságra
: Kiss Zsanett
: Kiss Zsanett
Hasonló tételek
-
A direkt marketing hitelessége napjainkban
: Bálint Noel Tamás -
Az ígéret, mint hitelesség
: Mátrai Patrik -
Higgyünk a szemünknek? A hitelesség nyomában A magyar internetes hírportálok hitelessége
: Héjj Szilárd
Megjelent: (2007) -
A politikai marketingkommunikáció hitelessége Magyarországon
: Rémai Zsolt Patrik -
Egy NBA beatwriter szakmai hitelessége
: Kun Zsolt