Online marketing, internetfelhasználók napjainkban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oláh Adrienn Kriszta
További közreműködők: Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális
internet
internetfelhasználás
marketing
online
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37629
Leíró adatok
Kivonat:A gyakorlati helyemhez illő témám az újszerű marketingkommunikációs megoldások, azon belül is az online marketing.  Dolgozatomban a marketing kialakulását és fejlődését részletezem, majd rátérek a digitális, online marketing fejlődésére. Megvizsgálom az internet, web létrejöttét is, továbbá napjainkban lévő internetfelhasználókról készült kutatásokat mutatok be, az önállóan elkészített 10 kérdéses mélyinterjúval kiegészítve. A kérdések az internethasználathoz, online marketinghez, ifluencerekhez és ezeknek a hatásaikhoz kapcsolódnak. Szakirodalom gyűjtése során több könyvet is elolvastam, ami a témához kapcsolódik, mint például Bauer András és Berács József Marketing című könyvét vagy Bányai Edit és Novák Péter szerzőpáros Online üzlet és marketing című könyvét. Ezeken kívül több internetes cikket is olvastam, tanulmányoztam.