A franchise rendszer marketing tevékenység fejlesztési lehetőségei a Kiwisun szolárium példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Terényi Viktória Zsófia
További közreműködők: Miskolczi Tibor András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fejlesztés(ek)
franchise
szerződés
szépségipar
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37635
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban legfőképpen azt elemzem, hogy egy ekkora franchise hálózatban is jól tud-e működni az üzlet marketing tevékenysége. Elemzésemhez hozzájárult a Kiwisun franchise szerződése, amit a szerződéses felekre osztva mélyebben is áttekintettem, valamint a kapcsolódó szakirodalom feldolgozása is segítette munkámat, amik alapján többet megtudtam a franchise rendszerről és a szolgáltatásmarketing működéséről. Dolgozatom témájául egy olyan szolárium szalon bemutatását választottam, ami már hosszú évek óta sikeresen jelen van a piacon a szolgáltatás minősége, és a már bevált környezeti és tárgyi elemek használata miatt. Ezen kívül folyamatos fejlődésen megy keresztül, ezért fontos, hogy megismerjük milyen marketing tevékenységet folytatnak.