A digitalizáció és a közösségi média szerepe a vállalatok életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kováts Patrícia
További közreműködők: Oravecz Titanilla Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:B2B marketing
digitalizáció
internet
közösségi média
marketing stratégia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/37710
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom célja a vállalatok digitális jelenlétének vizsgálata. Arra keresem a választ, hogy az internet megjelenése, ezáltal a digitális marketing és közösségi média kialakulása hogyan változtatta meg a világot és a vállalatok életét. Ezen belül három témára koncentrálok. Egyrészt, hogy milyen marketingkommunikációs eszközök vannak és ezeket hogyan alkalmazzák a vállalkozások. Másrészt, a közösségi médiát, mint médiumot, hogyan használják a cégek hirdetési felületként. Harmadrészt a B2B, azaz business to business marketing működéséről esik szó. A fő témákon kívül még szó esik dolgozatomban a digitalizáció és ezáltal az internet megjelenésétől napjainkig végbemenő változásokról, marketing metrikákról, a közösségi média integrálásáról a vállalati folyamatokba, a közösségi média felhasználóiról B2B kontextusba és legutolsó sorban a marketing tevékenységek hatásáról a tartalom létrehozásában.