A marketingkommunikáció, valamint a befolyásolás és eladásösztönzés fogyasztókra kifejtett hatása
Saved in:
Main Author: | Ozvald Anett |
---|---|
Other Authors: | Miskolczi Tibor András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ábrák államforma imázs piaci szegmentáció szükségletek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37712 |
Similar Items
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám
: Hatlaczki Ádám
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016)
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra
: Várhelyi Petra
A túlzott turizmus jelenségének kialakulása és a jelenlegi pandémia arra kifejtett hatása
: Grubits Fanni
: Grubits Fanni
Befolyásolás a médiában- elektronikus média, reklámok, vírusmarketing, influencerek-
: Grúz Szandra
: Grúz Szandra
Az eladásösztönzés eszközei és szerepe a Parsa Beauty Trading Kft-nél
: Szabó Gabriella
: Szabó Gabriella
Sznobizmus, befolyásolás, életstílus, luxus - és a hozzájuk kapcsolódó jelenségek
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
Az étrend-kiegészítők fogyasztását befolyásoló tényezők és annak egészségügyi kiadásokra kifejtett lehetséges hatásai
: Fügedi Barbara
: Fügedi Barbara
A befolyásolás pszichológiájának vizsgálata a The Coca-Cola Company kampányainak bemutatásán keresztül
: Ványi Enikő Marianna
: Ványi Enikő Marianna
IKEA hatása a fogyasztókra
: Csajbók Orsolya
: Csajbók Orsolya
A digitalizáció és robotika munkaerőt kiváltó lehetőségei a szállodaipar és vendéglátás területén, a Covid-19 világjárvány erre kifejtett hatása
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
A gyógyszerreklámok hatása a fogyasztókra
: Dorgai Gréta
Published: (2013)
: Dorgai Gréta
Published: (2013)
A polckép hatása a fogyasztókra
: Montvai Máté
: Montvai Máté
Reklámok hatása a női fogyasztókra
: Gombos Réka Eszter
: Gombos Réka Eszter
Gyógyszermarketing hatása a magyar fogyasztókra
: Kováts Patrícia
: Kováts Patrícia
A logók komplexitásának hatása a fogyasztókra
: Kutai Adél
: Kutai Adél
Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában
: Eschwig Hajts Erzsébet
: Eschwig Hajts Erzsébet
A kozmetikai reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Gómez-Carmona Lára
: Gómez-Carmona Lára
A pozicionálás folyamata, annak hatása a fogyasztókra
: Nagy Dominik Ármin
: Nagy Dominik Ármin
Hazai fesztivál-nagyhatalmak hatása a magyar fogyasztókra
: Hatvani Brigitta
: Hatvani Brigitta
Az influencer marketing hatása a magyar fogyasztókra
: Hidi Laura
: Hidi Laura
A divatmarketing hatása a fogyasztókra Esettanulmány az Esprit és Nanushka divatcégek alapján
: Birta Barbara
: Birta Barbara
Az influencerek hitelessége és ennek hatása a fogyasztókra
: Lakatos Lúcia
: Lakatos Lúcia
Digitális marketing eszközök és a fogyasztókra gyakorolt hatása
: Buzsáki Richárd
: Buzsáki Richárd
A társadalmi célú reklámok pszichológiai hatása a fogyasztókra
: Pados Marietta
: Pados Marietta
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
A Philip Morris temrékek kommunikációjának fogyasztókra gyakorolt hatása
: Kiss Renáta
: Kiss Renáta
A Netflix hatása a magyar piacra és a fogyasztókra
: Keszei Dorottya
: Keszei Dorottya
A vitaminok marketingkommunikációja és a reklámok fogyasztókra gyakorolt hatása
: Szabó Lilla
: Szabó Lilla
A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra
: Hetesi Zsanett
: Hetesi Zsanett
A vállalati felelősségvállalás - a CSR tevékenységek hatása a fogyasztókra
: Gyuró Lili Anna
: Gyuró Lili Anna
Az Influencer Marketing És Annak Hazai Fogyasztókra Gyakorolt Hatása
: Lernyei Lőrinc
: Lernyei Lőrinc
A digitális marketing fogyasztókra gyakorolt hatása a gyorséttermek esetében
: Pákai Barbara Zsófia
: Pákai Barbara Zsófia
A kereskedelmi média által sugárzott nőkép fogyasztókra gyakorolt hatása
: Tollár Edina
: Tollár Edina
A reklámok fogyasztókra gyakorolt hatásai
: Bán Georgina
: Bán Georgina
A megtévesztő reklámozás és az erőszakos értékesítés hatása a fogyasztókra
: Banga Vivien
: Banga Vivien
Femvertising – A feminista marketing stratégia hatása a magyar női fogyasztókra
: Farkas Brigitta
: Farkas Brigitta
Vállalati társadalmi felelősségvállalás hatása a fogyasztókra az IKEA példáján keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
Online reklám jellegű bejegyzések hatása a fogyasztókra, elégedettségük növelésének lehetőségei
: Mészáros Csenge
: Mészáros Csenge
Az influencer marketing szerepe és hatása a fogyasztókra a belföldi turizmusban
: Turai Alexandra
: Turai Alexandra
Similar Items
-
Eladásösztönzés Big Data módszerekkel
: Hatlaczki Ádám -
A befolyásolás eszközei a kommunikációban
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Published: (2016) -
Az eladásösztönzés szerepe a Danone Kft. kampányán keresztül
: Várhelyi Petra -
A túlzott turizmus jelenségének kialakulása és a jelenlegi pandémia arra kifejtett hatása
: Grubits Fanni -
Befolyásolás a médiában- elektronikus média, reklámok, vírusmarketing, influencerek-
: Grúz Szandra