„HÁT, AKKOR ÍGY KELL ÉLNÜNK” - A médiahasználat szociális reprezentációinak vizsgálata a magyar televíziózás történetében
Elmentve itt :
Szerző: | Kiss Richárd János |
---|---|
További közreműködők: |
Babiczky László
Bancsik György |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kommunikáció formái médiaelmélet médiafogyasztási szokások médiakutatás televízió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/37730 |
Hasonló tételek
Így alkoss értékes márkát!
: Nyári Béláné
: Nyári Béláné
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014)
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014)
Kautz Gyula eszmetörténeti munkássága és jelentősége a magyar közgazdasági gondolkodás történetében
: Czirbesz Georgina Piroska
: Czirbesz Georgina Piroska
Etikus és etikátlan közösségi médiahasználat
: Gál Laura
: Gál Laura
A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra
: Barta Csilla
: Barta Csilla
Kell-e etikát tanítani?
: Tomka János
: Tomka János
Mit kíván a magyar nemzet? avagy Médiafogyasztási szokások és a médiahasználat veszélyei az ezredforduló utáni Magyarországon
: Csernák János
Megjelent: (2009)
: Csernák János
Megjelent: (2009)
A televíziózás jövőjének lehetséges forgatókönyvei
: Mikes Anita Lilla
: Mikes Anita Lilla
A „Márka” brand marketingkommunikációs eszközei akkor és most
: Czene Tímea Vanda
: Czene Tímea Vanda
A televíziózás relevanciájának vizsgálata a streaming szolgáltatások világában
: Kiss-Gremsperger Dániel
: Kiss-Gremsperger Dániel
Az Így Élj Jobban Zrt. helyzete a telekommunikációs piacon marketing szempontból
: Hovanecz Hanna
: Hovanecz Hanna
A televíziózás hatása az óvodáskorú gyermekekre
: Cseke Dorina
: Cseke Dorina
Kereskedelmi televíziózás Magyarországon A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
: Balassa Eszter
Megjelent: (2014)
Hat szigma a folyamatjavítás módszertana: Az eljárás alkalmazása a Bombardier Transportation-nál
: Niedermüller Vanda
: Niedermüller Vanda
Béren kívüli juttatások akkor és most - cafeteria trendek napjainkban
: Simon Franciska Fanni
: Simon Franciska Fanni
Hogyan hat az épségizmus a magyar autizmussal élő munkavállalókara?
: Farkas Karina
: Farkas Karina
Közszolgálati televíziózás az Egyesült Királyságban és Magyarországon
: Szabó Laura Ildikó
: Szabó Laura Ildikó
A Sportriporteri attitűd változása a televíziózás korában
: Szűcs Levente Ákos
: Szűcs Levente Ákos
Hat hetes gyakorlatom egy színpadtechnikai cégnél
: Juhász Renáta
: Juhász Renáta
„Egyéni vállalkozás? - Akkor legyünk katások!" - Avagy mindig megéri kisadózónak lenni?
: Kovács Krisztina Vilma
: Kovács Krisztina Vilma
Korrupció, amiért beszélnünk kell róla
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2012)
: Fenyvesi Éva
Megjelent: (2012)
Ahol sok ember álmodik egyszerre és így kezdődik a valóság –avagy ördögkatlan fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
Hogyan hat az épségizmus a magyar pályakezdő autizmussal élő munkavállalókra?
: Farkas Karina
: Farkas Karina
Szociális Infrastruktúrafejlesztés a Zala Megyei Integrált Szociális Intézményben
: Egyed Zsófia Judit
: Egyed Zsófia Judit
A digitalizációs médiaforradalom kérdései a digitális televíziózás mentén
: Tóth Róbert Ákos
: Tóth Róbert Ákos
A jó vezető odafordul ...ahova kell
: Szlávecz Alíz
: Szlávecz Alíz
Szociális vállalkozók motivációja
: Cseh Balázs
: Cseh Balázs
A digitális televíziózás fejlődése és helyzete Magyarországon és Európában
: Varga Csaba
: Varga Csaba
Mi kell a külföldi befektetőnek? A telephely választás szempontjai
: Nagy Anikó
: Nagy Anikó
Hogyan hat a lakossági hitelezésre az IFRS 9 szerinti várható veszteség becslésének változása
: Nagy János
: Nagy János
Hogyan hat a digitalizáció térnyerése a vállalkozói ökoszisztémára?
: Takács Károly Ádám
: Takács Károly Ádám
A kereskedelmi televíziózás és a műsorok evolúciója kezdetektől a jelenig és a jövő kihívásai
: Jávori Gergő
: Jávori Gergő
„Mi kell a nőnek?" Reklámkampány tanulmányterv : A Felina Hungária Kft. marketing tevékenységének elemzése, kommunikációs kampányának aktualizálása
: Sarbó Katalin
: Sarbó Katalin
Hat ország egészségügyi rendszerének története, reformjai és jelenlegi problémái
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2003)
: Forgács Anna, et al.
Megjelent: (2003)
Multinacionális környezet hogyan hat a munkavállalók attitűdjére és teljesítményére
: Vukov Vivien Klaudia
: Vukov Vivien Klaudia
A szociális gazdaság témaköréhez kötődő képzések Magyarországon
: Osváth László, et al.
Megjelent: (2012)
: Osváth László, et al.
Megjelent: (2012)
Minden, amit a reklámról tudni lehet és kell
: Farkas Laura
: Farkas Laura
HR akkor és most, avagy honnan indult és hova jutott az Emberi Erőforrás Menedzsment
: Imre Ildikó
: Imre Ildikó
"...ha nem lehet vele eladni, akkor nem kreatív" avagy a direkt marketing kreatív lehetőségei
: Lőrinczi Ágnes
: Lőrinczi Ágnes
A televíziózás átalakulása az idők során, különös tekintettel a valóságshow-műsorokra
: Tóth Daniella
: Tóth Daniella
Hasonló tételek
-
Így alkoss értékes márkát!
: Nyári Béláné -
„Így vásárolunk mi" A magyar online kiskereskedelem fogyasztói szemmel
: Derényi Zsófia
Megjelent: (2014) -
Kautz Gyula eszmetörténeti munkássága és jelentősége a magyar közgazdasági gondolkodás történetében
: Czirbesz Georgina Piroska -
Etikus és etikátlan közösségi médiahasználat
: Gál Laura -
A közösségi médiahasználat hatása az utazási szokásokra
: Barta Csilla